Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Asså dom var typ 7st. runt 17 år allihopa. en stor neger var med, ville inte kaxa mot honom, han hade gett mig fett med dabb. fast han kommer ångra att han rånade mig nu  B)

Jasså, vet du vilka alla 7 är?

För det är inte direkt säkert att de hittar de som rånade dig. Btw, om du vet vem vilka det är, och de rånade dig, hur korkade kan man bli?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är inget direkt rån men i natt var det inbrott i min farsas butik, Lundby El på hissingen i Göteborg.

Det var invandrare (förvånad?) som krossade rutan och sprang in och tog massa saker. Det blir ofta inbrott i den butiken, senast var i December, det händer flera gånger om året. Det blir jobbigt i längden för dom, eftersom en ruta kostar upp till 20.000 kr B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De skulle inte vågat göra nåt, bara säga åt dom att suga kuk eller dyl.

Rätt inställning, men det är nog inte så bra om de verkligen tar fram en pistol och skjuter en, eller sticker i en kniv i magen på en.

Min polare blev hotat med kniv i höstas. han gav dom ingenting, men anmälde det ändå. han överdrev lite på storyn och fick 12.000 i skadestånd   

B) Jag tror seriöst jag ska försöka bli rånad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina kompisar blev nästan rånade i förrgår

några "turkar" som dom uttryckte typ satt och kände på deras jackor ;)

sen fråga dom om dom fick köpa den och sa typ:

-"Jag för kolla på din mobil, vi har samma" (dom var inte smarta) B)

sen följde dom efter dom, t.o.m in på pressbyrån

så dom tog en taxi istället för spårvagn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, ännu några invandrare i farten.

Moget att säga så

det är som om några svenskar skulle begått ett brott och man skulle säga:

"Jaha, ännu några svenskar i farten."

man kan inte anklaga en hel "folkgrupp", dom är individer också vettu

Dumt, de skulle låtit "turkarna" råna dem, och sedan krävt skadestånd. "Krävt skadestånd". Ljuva ord.

Jag tror inte direkt det är det första man tänker B)

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många invandrare som inte ens bråkat med nån annan här i Sverige, varför är du less på dom?

För att det är fler invandrare som bråkare en Svenskar. Jag tror inte att det beror på personerna utan på deras religion och uppfostran.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...