Jump to content

Rap texter


don_salvatore87
 Share

Recommended Posts

Weener jag kanske är lite itreserad men jag vet inte för jag är typ bara 14 år??? jag kommer på nya texter lite då och då det beror på när jag har tid. men jag ska försöka komma på nåt bra ändå... :P

Många stora rappare började i din ålder. Eminem, 50 Cent, Markoolio och så vidare. Du har framtiden framför dig! Du kommer bli störst i Sverige, jag lovar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Weener är du nån slags manager eller nåt? Weener om du har msn så så kan du medela mig så jag kan diskutera med dig lite mer privat...

du tycker du är cool men vad fan vet jag du kanske bara suger kuk på en jävla gris varje dag du tycker du är bättre än alla andra men de kanske tycker att du luktar för mycket i din morsas bralla. du tycker din farsa är cool som sköt en ko men han kanske bara gillar att knulla döda kor... Weener vad tycker du om den texten jag kom på den på 10 minuter :P

Redigerad av master rap
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju lägga upp en av mina nya texter som jag inte har hunnit spela in ännu :naughty:

So much confusion running through my head on this night/I don’t know just what to say or what to do to make it right/Everything seems so messed up and strange/Can’t recognize a single person in my life, they’re not the same/Everything seems to change, every bond seems to break/Why do we all the time repeat our previous mistakes?/Why don’t we analyze and learn/Instead of turning a spark into a nasty burn?/Yo, is this what man is doing to themselves?/Why not read the books and learn instead of letting them be on the shelves?/Why don’t we heed the call of the needing ones/Instead of worrying about ourselves when we’re the greedy ones?/Why can’t we share all the pain we bare and help others with their own pain but nothing stays the same/It’s time that we help each other out instead of burning out, c’mon and help me shout!

En liten förhandstitt på första versen till er GTA-sajtare :naughty: Finns många fler texter om ni vill läsa. Finns både politiskt, "känslo-rap", aggressivt och horrorcore, bara att välja kategori! :naughty:

EDIT: Just ja, fick ju ett litet beat av Tux här på forumet som jag gjort text till. En liten session på kring minuten, går så här:

I'm Xersize, you better drop down on your knees/Cause I ain't playin nice, I'mma kill you like disease/I'mma show you that I've moved a long way from the streets/But I can still be rough, a little proof is all you need/I'mma give it to you like a drinking alcoholic, when I call it you better be ready to get up above it/When I speed it up I sure as hell ain't gonna stop for a little biggedy-bitch-boy, who ain't worthy of props/Why you wanna battle me? That's just a big mistake/You ain't got what it takes, you know your worthless life is on the stake/Nigga please, this ain't fake, it's real life/It just got more real since I stepped up to the mic/This ain't even a battle, this is just a session/With a custom beat from Tux I'm using up all my aggressions/Taking it out on the mic instead of someone out at night/In a fight I'm just as vicious as Mike Tyse/This is more a slaughter than the Westside Slaughterhouse could manage/And you can be sure that I won't pay for any damage/I will never give you a dime, you bet it's all mine/If you wanna challenge me then I'm sure it's all fine/You don't wanna see me, boy, I'll play you like a toy/Roll you like a bowling-ball, strike like I was Roy/Time to round it up, I think Imma stop right here/You guys may show me love, but I'll show you my rear!

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej yo!

jag heter faktiskt edd jag har skrivit detta själv med papper och penna

hej

vill? du vet du vill känna mig såklart du vet det är såhär som jag fått ett skvatt

kolla här nu när jag kommer här och rappar sitter hemma nu här kommer jag och nappar

du vet att jag vet mycket i denna världen som inte jag samtycker det finns många våld hela tiden

min farsa tog det allt förgivet när han kommer hem till mig och säger sånt som jag inte varnar för allt för sånt

du vet det bråkas mycket med mitt gäng du vet att det är såhär kul när det svänger nu

du vet att rappen är mitt liv jag har rappat sen jag var liten flera tills jag var sju år

du vet det måste för jag fick inspiration av en källa av en gammal gubbe som var alkolist han var riktig snubbe

du vet det är så här att jag inte vill hamna där med knark och droger hel viltesvär

jag vill rappa som en glad liten grabb som jag har fått inspiration av Ken Ring

du vet att det är så här som jag fick mitt namn i trettonde här nu så rappar jag med detta inträdesprov du vet det é de rätta

jag kände det rätta för det här jag har vatt med ukm det var bra jag svär du vet jag fattar mycket kolla nu här när jag rappar nu jag svär

för man får inspiration av det som jag rappar jag rappar om livet provning och sånt det är sånt jag har bra med koll

du vet jag kollar på alla uteliggare på alla bänkar fan vilka tiggare

du vet det är så här jag tycker synd om dom jag skänker dom en slant när jag kommer på gatan

du vet att det är såhär jag rappar inspirationskälla kan jag få nappa

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

looking inside of myself, I think I need some help

can’t be good to get depressed, as often as I get

still I withhold a wreck, A lot of secrets

that I’ve kept for myself, that’s how I’m planning to keep it

it can’t be good the tell the truth, every time

I’ve bottled up so much thoughts, all of my life

and every once in a while, I take a pen then I try

to make sense of it why, I feel how I feel at certain times

my way of calming down, whenever I’m upset

my haven of some sort, fighting the feeling I get

often depressed man, feel like callin’ it quits

witch ever it is, I’ve found my way of dealing with it

but this isn’t what this is about, nah it’s like

I’ve thrown the white towel, 'fore I started the fight

so now I feel like, I’ve lost against life

but life's about taking chances, so I throw my dice

Vers 2 på min senaste låt. tycker du versen e fet, checka låten då med!

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

looking inside of myself, I think I need some help

can’t be good to get depressed, as often as I get

still I withhold a wreck, A lot of secrets

that I’ve kept for myself, that’s how I’m planning to keep it

it can’t be good the tell the truth, every time

I’ve bottled up so much thoughts, all of my life

and every once in a while, I take a pen then I try

to make sense of it why, I feel how I feel at certain times

my way of calming down, whenever I’m upset

my haven of some sort, fighting the feeling I get

often depressed man, feel like callin’ it quits

witch ever it is, I’ve found my way of dealing with it

but this isn’t what this is about, nah it’s like

I’ve thrown the white towel, 'fore I started the fight

so now I feel like, I’ve lost against life

but life's about taking chances, so I throw my dice

Inte dåligt, Dizzy ^_^ colab någon gång om du är på?

Btw, har ett live-framträdande på youtube, finns här :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

thx man! kolla ditt youtubeklipp, men de är ju väldigt synd me ljudet alltså? du har ingen mp3.a istället? :D

Jag har en MySpace som finns här. Men keep in mind att låtarna är två/tre år gamla och inspelade i en källare, så det är inte världens bästa kvalitet. Har flera nya på gång, mycket bättre än de gamla som finns upplagda där, men jag har ingen studio att spela in i :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en MySpace som finns här. Men keep in mind att låtarna är två/tre år gamla och inspelade i en källare, så det är inte världens bästa kvalitet. Har flera nya på gång, mycket bättre än de gamla som finns upplagda där, men jag har ingen studio att spela in i :)

ajdå! okej okej! min kvalite är inget grymt iheller, men men ^^

du får ju fixa det !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Y000oOoOOo!

DEEYAY! SPIN THAT SHIT YEAH Boo0oi, kill tah c0ps with mah gun shit nigga whigga.

va de inte du som va den nya medlemen här? bete dig lite bättre va.

och sen lägg ner me det bullshietet, du är en av dom som aldrig lyssnat på hiphop, no doubt.

Kan ha fixat en riktig studio att spela in i nu, då blir det nya låtar och nyinspelningar av gamla :huh:

slösa inte tid på att spela nyinspela gammalt material, believe me, waste of time! fokusera framåt istället alltså!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

slösa inte tid på att spela nyinspela gammalt material, believe me, waste of time! fokusera framåt istället alltså!

Will do. Men jag har en låt som jag är riktigt stolt över, men kvaliteten suger pung, så den ska jag bara göra en nyinspelning av och sen blir det nytt. Har några grymma låtar på g med beats ifrån bland andra Shadowville Productions, VYBE och Doing Me Now Productions :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Will do. Men jag har en låt som jag är riktigt stolt över, men kvaliteten suger pung, så den ska jag bara göra en nyinspelning av och sen blir det nytt. Har några grymma låtar på g med beats ifrån bland andra Shadowville Productions, VYBE och Doing Me Now Productions >_<

Men har ni inga Rap texter att komma med?. Du har en nigger tjej i din famn men vem vet om det bara är en jävla Man. ni måste börja skriva lite Rap inte bara snacka skit. Jag är inte här för att snacka bara för att knacka men jag snackar lite men jag bara rappar. Ni måste BÖRJA MED LITE RAP NUUUUU. I'M OUT FOR NOW

Redigerad av master rap
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men har ni inga Rap texter att komma med?. Du har en nigger tjej i din famn men vem vet om det bara är en jävla Man. ni måste börja skriva lite Rap inte bara snacka skit. Jag är inte här för att snacka bara för att knacka men jag snackar lite men jag bara rappar. Ni måste BÖRJA MED LITE RAP NUUUUU. I'M OUT FOR NOW

Jag äger ett skivbolag (Frizzlin Ma Dizzlin Records) och vi satsar på unga talanger. Intresserad? Spela in när du sjunger en låt så kan vi snacka om Sverigeturné

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@master rap:

Vi på myrikon. är annars intresserade av att hitta nya, kontroversiella rappare/hiphopare. Vi är ett litet kollektiv som rappar om, så som du gör, zoofili och prepubertala barn. Om du vill kan vi rappa tillsammans någon gång. Vi är ganska nystartade så vi är inte så stora, än. Gillar förresten din kissfetisch, har inte stött på det än i hiphopen. KONTROVERSIELLT! säger jag bara!

Här är ett litet urdrag ur en namnlös låt av min rappolare. Den har inget flow, man liksom bara sluddrar fram den:

Din jävla kossknullare valrosspullare blir tänd på kiss i byxan där du har en yxa en yxa som gör det mesta för att få festa inkluderat att knulla kossor och annat smått och gott

Som du ser så liknar era stilar ganska mycket varandra och vi är väldigt intresserade av din vulgaritet! Vår äldsta är 16 bast. Säg till om du är intresserad!

(P.S att rasdefiniera tjejer är bra!)

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...