Jump to content

Rap texter


don_salvatore87
 Share

Recommended Posts

Det finns inte en enda raplåt utan någon av de orden jag använde. Det är det som gör dom så totalt meningslösa.

Det finns låtar utan de orden, det bevisar bara hur lite du vet. Sluta skäm ut dig.

För övrigt i Rocklåtar, tycker jag orden "aaaaah" hör man ganska ofta. Det gör dom ganska meningslösa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är mest på skämt.

yo jag har micken, ska man hålla dicken?

Kolla här jag har ett gevär. Jag sköt din bror, för han hade likadana skor, som mig, förresten är du gay? Äh, Skit samma, knulla din mamma. Ayo rappar om Gudinnor även kallade kvinnor, jag bor i betong djungeln.

Mina rimm fastnar på din hjärna som limm. Dina Skor är lika fula som din mor, hon brukar mjölka kor, medans du äter snor. Du kommer aldrig förstå, du kan inte ens gå, inte ens simma, mina rimm får dig att svimma. Du är jätte-tjock hanterar dig med knivar som jag vore mästerkock. Jag sitter på toppen av hiphopen, du sköt av dig snoppen.

Nu ska alliHOPA skrika och ROPA!

Kung Food äger. >_<

Redigerad av Kung Food
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det de enda du vill cortez? bråka? Isåfall är du mer patetisk än jag någonsin kunnat tro! Jag höll på att tro att du var en normal människa men du är den vidrigaste person jag någonsin träffat!

grattis!

Please, patetiska jävel...

Jag vill inte bråka, för övrigt var det inte jag som startade bråket idiotjävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är ju patetiska... själv kör jag på "det finns två sorters musik, det finns bra och det finns dålig", har ingenting med vilken grupp eller artist som sjunger och inte heller genre'n att göra, det spelar fan inte ens roll om en svettig nörd slängt ihop en kort snutt med Trance/Techno. Genre'n gör inte en låt dålig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får väl styra upp denna tråd igen... så bra jag kan:">

Eyeyey kom igen nu och sluta käfta

Annars jag måste era munnar häfta

Så att ni alla bara håller käften

Så löser sig nog resten

Gör som jag, skriv en liten patetisk rap

Så blir ni populära och får applåder och klapp

Så från och med nu var snälla, please

Jag avslutar denna rap med: PEACE!

EDIT: Håller med blaucrozz och okka spelar ingen roll vilken genre det kan fortfarande vara bra... dock finns det ju genrer som tenderar att ha flera bra låtar

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är ju patetiska... själv kör jag på "det finns två sorters musik, det finns bra och det finns dålig", har ingenting med vilken grupp eller artist som sjunger och inte heller genre'n att göra, det spelar fan inte ens roll om en svettig nörd slängt ihop en kort snutt med Trance/Techno. Genre'n gör inte en låt dålig..

Samma här. Jag lyssnar på all sorts musik, dock bestämd till fullo vad jag gillar och inte gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 years later...
Twee, Twee! Mitt namn är EmilP. Jag gillar å slåss så akta er! Om du kommer för nära så slår vi ut din hjärna.

Yo yo yo, din mamma är het för hon är fet, vi tog henne första maj, o sen så rökte vi braj.

Vi gillar nazzar för dem är razzar, de gillar o sloss, precis som vi YEAH!

What tha.. ?

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Twee, Twee! Mitt namn är EmilP. Jag gillar å slåss så akta er! Om du kommer för nära så slår vi ut din hjärna.

Yo yo yo, din mamma är het för hon är fet, vi tog henne första maj, o sen så rökte vi braj.

Vi gillar nazzar för dem är razzar, de gillar o sloss, precis som vi YEAH!

Haha! Dom är så otroligt fula! :(

Ni har ingen humor gubbar eller så har ni helt enkelt inte hängt med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe här är en text som jag och en kompis slängde ihop på en rast i skolan då vi hade tråkigt ^_^

"Jag gillar att rappa

I skolan ska man jobba

Men vi vill slappa

Eleverna vi gillar mobba

men det får ni fatta

Idag är det gympa

Läraren är snygg

Jag gillar hennes rumpa

Nu var jag stygg

Nu får jag dumpa

Idag är det musik

Det tycker jag är 'fun'

Det är min lyrik

Musik, det enda jag kan

Jag gillar att rappa

I skolan ska man jobba

Men vi vill slappa

Eleverna vi gillar att mobba

Men det får ni fatta"

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...