Bullet Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 E grymt glad att jag slutade ,hörde ang pvp och rank delen, tycker det verkar åt helvete Det trodde jag det skulle bli, men det är bättre nu imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ska försöka lägga upp en länk på min build.. 10/0/41 Crusader Strike, ÄLSKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Det trodde jag det skulle bli, men det är bättre nu imo. Vafan är den där nya "crit-saken" man får på itemsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vafan är den där nya "crit-saken" man får på itemsen? 14 Crit rating = 1% crit på level 60 (ersätter alltså +crit på items) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 14 Crit rating = 1% crit på level 60 (ersätter alltså +crit på items) Så all crit chance e borta o blivit crit rating?? med vilken mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nu tänker jag göra en lista med vem som spelar på vilken server! Men ni som har lust att vara med på listan skicka PM, med Namn på din gubbe och vilken server, bild får gärna medfölja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Orka skicka pm, bad jag heter/vilken duild/server står i signaturen (Profil kommer snart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Orka skicka pm, bad jag heter/vilken duild/server står i signaturen (Profil kommer snart) Är Fifth Sin din guild? Är det Orc? Det kanske bara är Orcs som kan vara Shama? >< Redigerad 7 december, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Är Fifth Sin din guild? Är det Orc? Det kanske bara är Orcs som kan vara Shama? >< Tauren, orcs och trolls kan vara shamans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Är Fifth Sin din guild? Är det Orc? Det kanske bara är Orcs som kan vara Shama? >< Du har en lvl 52 och vet inte vilka som kan vara shaman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Charge/Intercept är det skönaste med warrior När man står mitt i zergen och whirlwindar för fullt och plötsligt ser man en präst på andra sidan börja kasta heals - intercept, MS crit, swordspec crit, execute = död på en sekund. Kan det bli bättre? Ett ord.. WINDFURY Du kommer älska det i TBC Pulver Male Troll Rogue Talnivarr [Madhouse] till listan http://ctprofiles.net/978917 Redigerad 7 december, 2006 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Du har en lvl 52 och vet inte vilka som kan vara shaman? Jag har inte en provat starta Horde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Ett ord.. WINDFURY Du kommer älska det i TBC Pulver Male Troll Rogue Talnivarr [Madhouse] till listan http://ctprofiles.net/978917 Fyfan vad nice gear är det verkligen din char? Redigerad 7 december, 2006 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Någon som vet var jag kan ladda upp sidan? Använder FrontPage! Det får bli tk så länge! Väntar på att beffo ska öppna! Redigerad 7 december, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 StellHell, lvl 60 Undead Warlock | Emeriss Feliia, lvl 60 Night Elf Druid | Sunstrider Palla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Dedrojd. Human level 60 paladin. Emerald dream. Stormwatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Namn: Markwood Ras: Human Class: Paladin Level: 60 Realm: Doomhammer Guild: Ancestral Legacy Redigerad 8 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Är Fifth Sin din guild? Är det Orc? Det kanske bara är Orcs som kan vara Shama? >< Fifth Sin är min guild ja, och troll är jag (female om det nu spelar nån roll ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Så all crit chance e borta o blivit crit rating?? med vilken mening Då kan man göra ojämna tal. 2.5 / 1.5 critchance osv. btw. Brittleif 60 human warrior på shattered hand. Guild Manu Forti om det spelar nån roll. Redigerad 8 december, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts