gizmo91 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tjollahopp! Vart ska jag questa/grinda någonstans när jag är 53 shaman (Horde) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pannfisken Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Är det någon som egentligen vet om det är olagligt att spela på gratisserver? Och varför skulle det vara olagligt...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tjollahopp! Vart ska jag questa/grinda någonstans när jag är 53 shaman (Horde) ? Western Plaguelands, Felwood, Un'goro crater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 53 shaman (Horde) ? O Rly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Någon Alliance på Ragnaros som vill spela? Känner mig mycket ensam. Jag kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Imorgon så kanske jag kommer skaffa WoW . Finns det ingen i GTAsajten som kan göra ett Guild så att alla gtamedlemmar kan vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det vill jag med men alla envisas med att köra på olika servrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag kan hjälpa dig Är inte du elak horde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 O Rly? Haha förrut när jag inte skrev Horde så frågade alla om jag var Ally eller Horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Imorgon så kanske jag kommer skaffa WoW . Finns det ingen i GTAsajten som kan göra ett Guild så att alla gtamedlemmar kan vara med? 1. Inte många spelar på samma server. 2. De flesta trivs nog bra i de guilder som dem är med i för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Är inte du elak horde? Nejdå, bara när jag är sur Säg till om du behöver hjälp med nått jag kan göra, t.ex. döda saker Edit: Snart är det dags! Köat i 7 timmar och är på 200'e platsen! Test Realm queue's sucks!... Var på 10 000'e platsen när jag startade 43'e plats nu!!!!! WEE Hunter och Priest, here i come =D Fan vilken tid de tar.. 25'e plats.. 3 minuter kvar Redigerad 5 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nejdå, bara när jag är sur Säg till om du behöver hjälp med nått jag kan göra, t.ex. döda saker Edit: Snart är det dags! Köat i 7 timmar och är på 200'e platsen! Test Realm queue's sucks!... Var på 10 000'e platsen när jag startade 43'e plats nu!!!!! WEE Hunter och Priest, here i come =D Fan vilken tid de tar.. 25'e plats.. 3 minuter kvar Party! JAg vill göra något coolt. Typ döda något stort monstruöst och elakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 1. Inte många spelar på samma server. 2. De flesta trivs nog bra i de guilder som dem är med i för tillfället. 3. Orka börja på en ny gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 E 25% från lv 45... testade Zul Farrak men sket sig igen...mina high lv polare ska hjälpa mig imorn om det inte kommer nåt mellan förstås.. Känns värdelöst o levla till 45 utan min Big Bad Paulderons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nu kommer den nooooobigaste frågan i hela tråden. Men jag undrar kan man bara ha en gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nu kommer den nooooobigaste frågan i hela tråden. Men jag undrar kan man bara ha en gubbe? Självklart kan du ha flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nu kommer den nooooobigaste frågan i hela tråden. Men jag undrar kan man bara ha en gubbe? MAx 80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Stod och väntade lite edit: stor bild och ajg är för slö för att minska den...så det får vara så. Redigerad 5 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Stod och väntade lite edit: stor bild och ajg är för slö för att minska den...så det får vara så. Ok, fin bild antar jag.. Men är det något speciellt den ska visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Faen nu har det buggat här . Mina char's har försvunnigt . Nu är bara frågan vad man ska börja på? Jag har testat de flesta klasser till ca lvl20, sen har jag tröttnat eller lagt av pga andra skäl. Tex så lämnade jag min 33 Warlock för att alla polare började på horde, sen fick jag lämna min 29 Rogue för att alla bytte realm osv osv Nu vill jag ha lite hjälp av er allmänheten som har haft olika klasser på high level. ang. om vad jag ska börja på. Jag vill ha en class som är rolig att spela upp till 60 på. Men samtidigt en class som inte hälften av alla WoW-spelare valt att spela. (som har något lättare att komma med i 60guilds iaf.) Tips någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts