Mikolan Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 DÃ¥ är det nästan värre för mig... Har haft WoW i 1 vecka men det är bara det att ingen i min familj har kreditkort sÃ¥ jag fÃ¥r vänta tills 1 mars Det är bara att ta mastercard och fylla i ettor. Sen byta patment när gamecards kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Själv har jag inte WOW :'( fast min brorsa har det o han är i lvl 60 Men dÃ¥ spelar han pÃ¥ nÃ¥n US-server. Och dÃ¥ är han inte alls lika tuff som oss som spelar pÃ¥ EU-servrar. thotim: Men det beror ju helt o hÃ¥llet pÃ¥ vad man är för class ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det är bara att ta mastercard och fylla i ettor. Sen byta patment när gamecards kommer. Serriöst!? JAG ÄLSKAR DIG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det är lite roligt för alla realms e ju typ klan namn o namn o sÃ¥nt.. tex warsong är ju Grom hellscreams clan, shattred hand är korgath bladefists clan o massa sÃ¥nt, khadgar är en magiker i warcraft 2 . Jag ska faktist beställa det ikväll, vilken realm ska man lira pÃ¥ om man vill lira me svennar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Fick rätt pÃ¥ det...men assÃ¥ jag har skit hög sÃ¥ndär sak sÃ¥ det gÃ¥r skit trögt när jag ska spela+Jag laddar inte eller nÃ¥got sÃ¥nt sÃ¥ vad kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Fick rätt pÃ¥ det...men assÃ¥ jag har skit hög sÃ¥ndär sak sÃ¥ det gÃ¥r skit trögt när jag ska spela+Jag laddar inte eller nÃ¥got sÃ¥nt sÃ¥ vad kan det vara? Ping? Du har nog isf nÃ¥t spyware/virus som skiter ner din lina. Eller sÃ¥ har du bara taskig lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ska man kunna ha ett eget hus ? SÃ¥g att Skribb skrev det. IsÃ¥fall ska jag bjuda hem alla svenskar pÃ¥ silvermoon pÃ¥ fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Serriöst!? JAG ÄLSKAR DIG!!! Annars om du bor i stockholm sÃ¥ finns det ett ställe i hötorget i tunnelbanan som heter software express dom har game cards va nyss där och köpte World Of warcraft sÃ¥ jag e snart klar med installationen men vilken server e bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Annars om du bor i stockholm sÃ¥ finns det ett ställe i hötorget i tunnelbanan som heter software express dom har game cards va nyss där och köpte World Of warcraft sÃ¥ jag e snart klar med installationen men vilken server e bäst? Nej blizzard har inte skickat ut game cardsen än, du har förmodligen ett amerikanskt game card, vilket inte funkar med Europeiska versionen. Men skulle det vara sÃ¥ att det funkar, hör gärna av dig med ett pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kan man rida pÃ¥ nÃ¥got i WoW?? har sett lite bilder där typ troll rider pÃ¥ nÃ¥ ödle-liknande saker och nattalver pÃ¥ tigrar o sÃ¥nt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Jag har ett SKADAT problem. Vet nÃ¥gon hur man fixar det? Edit: Det är sÃ¥ här överallt pÃ¥ all terräng Redigerad 23 februari, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kan man rida pÃ¥ nÃ¥got i WoW?? har sett lite bilder där typ troll rider pÃ¥ nÃ¥ ödle-liknande saker och nattalver pÃ¥ tigrar o sÃ¥nt När man är level 40 sÃ¥ kan man skaffa sig nÃ¥got att rida pÃ¥, olika beroende pÃ¥ ras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det är bara att ta mastercard och fylla i ettor. Sen byta patment när gamecards kommer. Är i samma situation som han, men man kan inte bli haffad om man gör sÃ¥ eller? Vet inte om jag vÃ¥gar riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 När man är level 40 sÃ¥ kan man skaffa sig nÃ¥got att rida pÃ¥, olika beroende pÃ¥ ras. Okey, tack! Kan vilken ras som helst köpa ett sorts riddjur?? finns det flygande djur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Okey, tack! Kan vilken ras som helst köpa ett sorts riddjur?? finns det flygande djur?? Nej, varje ras har sitt riddjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nej, varje ras har sitt riddjur NÃ¥ flygande dÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vad behöver man för dator för att spela laggfritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vad behöver man för dator för att spela laggfritt? SÃ¥ här stÃ¥r det iallfall pÃ¥ deras hemsida Windows® System 98/ME/2000/XP OS: 800 MHz or higher CPU 256 MB or more of RAM 32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as GeForce 2 or better 4 GB or more of available hard drive space DirectX® 9.0c or above A 56k or higher modem with an Internet connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det gÃ¥r inte att spela laggfritt sÃ¥ ni kan lika gärna sluta hoppas pÃ¥ det. Det laggar ALLTID när man kommer in i storstäder oavsett system och uppkopling, och med tanke pÃ¥ att du hela tiden spelar online är det självklart en ständig fördröjning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det gÃ¥r inte att spela laggfritt sÃ¥ ni kan lika gärna sluta hoppas pÃ¥ det. Det laggar ALLTID när man kommer in i storstäder oavsett system och uppkopling, och med tanke pÃ¥ att du hela tiden spelar online är det självklart en ständig fördröjning. Jo det är klart. Men finns det en stad per ras eller?? fast alla kan besöka det o sÃ¥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts