Mr.Magic Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 GT serien är skön, men det jag hatar är att man måste ta körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Nej, jag har inte läst igenom hela topicen, och vet inte så mycket om spelet, men finns det någon Saab att ratta i spelet ? Nej, bara 2 volvobilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 HP är väl motoreffekten (på vevaxeln) medan BHP är drivhjulshästar? Tror jag... Ja, vart ska man börja när det gäller GT4... Introt är helt underbart, snacka om att komma i rätt stämning !! Hittils har jag samlat på mig 27 bilar. Min första bil var en imolaröd BMW M3 '04. Var bara tvungen att föra över 100 000 för att kunna köpa en drömbil! Nu kör jag mest en M3 CSL med extra allt. Håller på att justera in den för långlopp, har dock svårt att hita en bra balans i bilen. Vad är eran bästa tid runt Nordschleife (med gatbil)? Vore kul med en k-kmätartävling i manlighet här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Nej, jag har inte läst igenom hela topicen, och vet inte så mycket om spelet, men finns det någon Saab att ratta i spelet ? Nej, SAAB var för dumma att fatta att dom får bra reklam genom det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Nej, SAAB var för dumma att fatta att dom får bra reklam genom det här spelet. S**b skulle bara ta upp onödig plats i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 S**b skulle bara ta upp onödig plats i spelet. Ja tycker då SAAB är en bra och fin bil , tycker nog SAAB med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ja tycker då SAAB är en bra och fin bil , tycker nog SAAB med Bra, nja....Fin, så fan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Bra, nja....Fin, så fan heller SAAB är fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 SAAB är fina Är väl bara en smaksak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Fick spelet idag 2dagar på cdon hallelulija, hatar skolan bajs kanske jag som suger på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Man kan ju montera vinge på bilarna men kan man göra mer? Ingen som kan svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Ingen som kan svara på min fråga? Byta fälgar byta olja och tvätta bilen Redigerad 15 mars, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Byta fälgar byta olja och tvätta bilen Jo, det kunde man i 3:an också.. Vad jag frågar efter är lite andra saker så som att sätta på vinge. Såg ett antal bilder på 245:an där den var olika hög. Tänkte då att man kanske kan sänka bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jo, det kunde man i 3:an också.. Vad jag frågar efter är lite andra saker så som att sätta på vinge. Såg ett antal bilder på 245:an där den var olika hög. Tänkte då att man kanske kan sänka bilarna? Ja man kan köpa massor av vingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 S**b skulle bara ta upp onödig plats i spelet. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Alla dom som kör värst har SAAB, Hatar dom (men alla kan ju inte vara dåliga på att köra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Azore: Jo, man kan sänka bilarna. Köp steg 2 eller 3 stötdämpare så kan man reglera bilens höjd fram resp. bak. Vad mer som är nytt undrar du? Ja, jag kommer mest på saker på trimningsfronten. T.ex. att man i vissa bilar kan trimma med kompressor (inte bara turbo), NOS visste du nog att det fanns, man kan styva upp chassiet med bur, man kan "rikta" karossen på t.ex. en gammal beg.bil (gamla bilar har ju en tendens att tappa vridstyvheten), att man till vissa bilmodeller (främst japanska) kan köpa trimdelar från t.ex. HKS och liknande. Mycket är detsamma som tidigare GT-spel, fast bara förbättrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Azore: Jo, man kan sänka bilarna. Köp steg 2 eller 3 stötdämpare så kan man reglera bilens höjd fram resp. bak. Vad mer som är nytt undrar du? Ja, jag kommer mest på saker på trimningsfronten. T.ex. att man i vissa bilar kan trimma med kompressor (inte bara turbo), NOS visste du nog att det fanns, man kan styva upp chassiet med bur, man kan "rikta" karossen på t.ex. en gammal beg.bil (gamla bilar har ju en tendens att tappa vridstyvheten), att man till vissa bilmodeller (främst japanska) kan köpa trimdelar från t.ex. HKS och liknande. Mycket är detsamma som tidigare GT-spel, fast bara förbättrade. Okej, nu har jag fått en överblick på vad det är man kan göra. NOS visste jag inte att det fanns. Vill ha spelet NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Okej, nu har jag fått en överblick på vad det är man kan göra. NOS visste jag inte att det fanns. Vill ha spelet NU! Köp det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Köp det då! Han kanske inte har pengar, just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts