Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Är sjukt imponerad! Det måste ha tagit hur lång tid som helst att få till de där bilderna! Speciellt den understa!

Skulle nog vilja säga att huset var det lättaste att knåpa ihop.

Edit: Efter att ha sett Narkomanens pixel-grejer, så testade jag att slänga ihop någonting också...

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, min första pixelart är det inte, har varit med i ett par av forumets projekt att skapa pixel-städer.

Det var ett tag sedan jag satt och gjorde sånt i paint, och det slottet jag gjorde har börjat utvecklas till en hel liten by(tristessen har en sådan kraft på mig). Har använt mig av samma princip på de flesta husen och byggnaderna, så det är inget spektakulärt, jag gör det mest för att jag inte har någonting bättre för mig.

(notera: det är ofärdigt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, min första pixelart är det inte, har varit med i ett par av forumets projekt att skapa pixel-städer.

Det var ett tag sedan jag satt och gjorde sånt i paint, och det slottet jag gjorde har börjat utvecklas till en hel liten by(tristessen har en sådan kraft på mig). Har använt mig av samma princip på de flesta husen och byggnaderna, så det är inget spektakulärt, jag gör det mest för att jag inte har någonting bättre för mig.

(notera: det är ofärdigt)

Se där ja! Tycker dock du ska satsa mer på detajl före enorma bilder. Har du fler bilder?

rbyzqs_1161023_1.gif

Lutningen Axel var inne på.

Redigerad av GTA_Narkomanen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina senaste bilder. Samtliga gjorda i MS Paint.

Najs, najs. Jag gillar fågeln i synnerhet.

Nej, min första pixelart är det inte, har varit med i ett par av forumets projekt att skapa pixel-städer.

Det var ett tag sedan jag satt och gjorde sånt i paint, och det slottet jag gjorde har börjat utvecklas till en hel liten by(tristessen har en sådan kraft på mig). Har använt mig av samma princip på de flesta husen och byggnaderna, så det är inget spektakulärt, jag gör det mest för att jag inte har någonting bättre för mig.

(notera: det är ofärdigt)

Mycket bra.

Takens lutning tycker jag inte är en så stor grej... Det är f.ö. en den saken jag ibland finner lite motbjudande med Pixelart - dvs att allt ska vara så regelrätt och stöpt i samma form.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med Jan Guillous bedövande stön i örat gav jag mig in på det här med konst. Att på ett så kreativt sätt verkligen få utlopp för mina känslor har för mig varit väldigt främmande tidigare, men efter att jag putsat på mitt verk så kan jag konstatera att jag är riktigt nöjd. Aldrig har nog världen skådat något vackrare, men framförallt något mer provocerande! Eller vad säger ni konstnärer och esteter här på forumet? Är inte detta besynnerligt och majestätiskt?

För att förtydliga vad det skall föreställa är det mister President of the United States of America, Barrack Hussein Obama, samt Statsminister Reinfeldt som tillsammans sexuellt ofredar Jesus Kristus med asiatisk härkomst. Obama är mannen i adidassneakers och Reinfeldt är den med den rosa magtröjan.

Vissa detaljer saknas dock för att Janne G skulle anse denna bild som stötande, vilket därför godkänner bildens publicering på GTAsajtens forum.

Förlåt mig Fader, jag har syndat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...