Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Såg ett par peppar och saltkar på ett bord, de kramades på ett gulligt sätt.. Kände bara en sån sjuk skaparglädje så tja..

a4arv5_1141978_0.jpg

Inte speciellt fin eller bra, men den speglar mitt lyckorus, åtminstone i den mån jag klarar av att föra över känsla till bild. (herregud vad jag är flamsig!)

Gulligt!

Det där var ett fint citat förresten, ska komma ihåg det när jag träffar mina brukar-compadres. :yes:

Hah, flamsighet är bra! Hursomhelst, även om den inte är världens mest tekniskt fulländade bild lyser din skaparglädje verkligen igenom, och det är kul att se.

Lite pappersskisser.

Du har bra djup i dina bilder, mon ami!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har bra djup i dina bilder, mon ami!

Mercí, mon... soup du... jour...

Kan inte du försöka kirra en film på en av dina skisser? (Dvs. håll en kamera över pappret)

När jag ritar, menar du? Möjligtvis! Skulle nog drabbas av prestationsångest, och jag har väldigt dålig inspelningsutrustning. Laptopens inbyggda webkamera är det enda jag kan spela in med. Men det är möjligt, tack för att du fick upp tanken hos mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Har haft väldigt tråkigt ikväll så drog ihop en halvambitiös bild i photoshop. Har enbart använd brush tool och smugde, ingen tablet. Se bilden så som den är menad - som ett halvsjaskigt hobbyprojekt. ^_^

Det ser bra ut :wub: Dock känns det som att ögonen sitter lite väl långt isär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...