Jump to content

Vad tror ni nästa gta heter


momo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grand theft auto: 4/online crime eller gta-london.

eller Grand theft auto: <----------något europeist land/stad B) .

dom kan ju inte stanna i USA 4 ever. dom har ju bara gjort gta-spel (förutom gta-london) som utspelar sig i USA, det börjar nog bli dags att förrflytta sig till en annan kontinent ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror Rockstar vill komma ifrån numreringen, vilket dom i så fall gör helt rätt i.

Blir trött på spel som heter Namn, Namn 2, Namn 3, Namn 4 osv. Så himla tråkigt samt att det är lätt att blanda ihop dom.

GTA3, Vice City och San Andreas är lätta att komma ihåg. Tänk om spelen skulle ha namnen GTA3, GTA4 och GTA5 osv istället...

Vilket var GTA-spelet som utspelade sig under 80-talet nu igen? GTA3 eller GTA4? Eller var det kanske GTA2?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gta: Online crime/Crime online

Iallafall så ska det vara online B)

Tänk er; man får skapa sig ett eget gäng, eller kanske gå med i nån annans. Öppna garage och modda andras bilar där. Bli maffia-kungen alla vill döda, eller varför inte en liten springpojke som gör ärenden åt maffian. Få respekt av alla gäng, eller bli hatad av alla. Köra fritt eller Deathmatch.

Dröm-spelet eller?

Baj baj nu ska jag sova ;) (inte)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågar inget annat än att lita på Arman. Men jag tror dock att spelet kommer utspela sig i en parodiens london. Det kluriga är bara hur Rockstar kommer göra med landsbyggden. Kommer det att vara flera städer med landsbyggd emellan eller kommer dom att slopa den? Vad tror ni om det då?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst och skrivit till Rockstar* och dom skriver till mig att dom inte ska ge ut något nytt GTA spel i "3D". Dom säger att dom har nått sitt mål med LC , VC Och SA. Men det... skulle komma flera som LIKNAR GTA... :) Jag tycker att det borde komma fler men jag har skrivit till RS* så... ;) :">

Ah, blir nog ett GTA i fyra dimensionell grafik så ;)

...hoppas annars på GTA: Österund jag :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA 4. Eller GTA:Salford, en London kopia. Fast London finns ju i Getaway-spelen. Vad tycker bortskämda amerikanare om högertrafik? Nja...

Jag hoppas på ett spel med samma upplägg som SA fast fler och större städer och en förbättring av det mesta. Gillade dessutom idén som någon sa i en annan tråd, att kunna välja "karriär".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...