Jump to content

Håller med till 100%!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

ja, kalla mig dum och att det här är en helt onödig topic, men vad hände med w-o-r-d?

jag skrev det (alltså ihopsatt) och det blev autotexten "Håller med till 100%!," - hur länge har det varit så? Och finns det några fler autotexter? B)

BTW så var det iofs länge sen, men ändå kul: På CS skrev jag "lotto" och det kom en autotext, något i stil med "jag är en jävla idiot som ine inser mina egna brister på erfarenhet och teknik, utan skyller hellre på andras tur" ;)

Och, återigen, sorry för den säkert onödiga topicen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om jag inte minns fel censurerade Hultenius w0rd för att varje gång någon skrev det i en tråd frågade folk vad han som skrivit det menade. Det var på den tiden när uttrycket var så pass nytt här på forumet att bara en bråkdel av medlemmarna visste innebörden av w0rd.

Visst är det lite irriterande ibland, särskilt om man vill säga något om Microsoft Håller med till 100%! men vi har ju haft det så länge jag tycker det ska få vara kvar. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag inte minns fel censurerade Hultenius w0rd för att varje gång någon skrev det i en tråd frågade folk vad han som skrivit det menade. Det var på den tiden när uttrycket var så pass nytt här på forumet att bara en bråkdel av medlemmarna visste innebörden av w0rd.

Visst är det lite irriterande ibland, särskilt om man vill säga något om Microsoft Håller med till 100%! men vi har ju haft det så länge jag tycker det ska få vara kvar. :P

men... byt till "Håller med till 100%!! (betyder håller med)" och ta bort det efter en månad eller någe. och det är inte snyggt med Håller med till 100%!. det ser bara, ungefär, töntigt ut. Och som sagt finns ju uttrycket på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...