Jump to content

Theres something strange in the hood...!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 months later...
Med tanke på rösten vid rullstolsbryggan så var det jag som hörde den! Jag har blivit lite osäker på sistone om det var från spelet eller något "utifrån". Jag har hört "spökrösten" två gånger, men jag har varit där ca 15 gg. Mitt playstation 2 har pajat så jag kan inte spela längre, men ska försöka fixa det och luska reda på var ljuden kom ifrån.:">

Hörde du nåt av vad rösten sade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På den där bilden har jag märkt en grej. Kolla på kartan längst ner på bilden så där ser det ut när man är vid Area 69. :(:huh::(

En äkta fake bild!

DSCF09876_294917_0.jpg

De e väll inte area 69? asså de på kartan, inte själva skogen där cj åker, utan kartan nere till vänster.. för de e väll ingen väg till area 69? förutom typ en väg som e gjord av sant, inte asfalt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände mig nyss!

Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X

när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det :huh:

Det händer ju mig varje gång jag spelar SA...på natten så ser man flygplan som krashar....jag dog nästan av en..en gång..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har glömt var värmeglasögorna är kan nån visa mig på karta?

Kan nån säga vart bigfoot finns exakt på karta?

Vart fanns dom där alien(KARTA)?

Vad Händer i denna grotta klockan tolv?? :unsure:

Kanske va det i detta hus som den där killen såg the truth?

Varför finns alltid sån hära bilar i mystiska platser?

Vad fan gör den här killen här och vem är han?

Han säger hela tiden "Im watching you" och "You know that they know" och "THEY KNOW!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Har glömt var värmeglasögorna är kan nån visa mig på karta?

Kan nån säga vart bigfoot finns exakt på karta?

Vart fanns dom där alien(KARTA)?

Vad Händer i denna grotta klockan tolv?? :wacko:

Kanske va det i detta hus som den där killen såg the truth?

Varför finns alltid sån hära bilar i mystiska platser?

Vad fan gör den här killen här och vem är han?

Han säger hela tiden "Im watching you" och "You know that they know" och "THEY KNOW!"

Det trähuset är ju där Leatherface sägs komma.

Btw den bilden som sägs vara på Leatherface, hur kan ni säga att det liknar Leatherface från TCSM 2003, eller en CJ med hockeymask när man knappt ser huvudet? Det enda jag ser är suddiga svarta kläder och ett lite ljusare huvud..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...