Jump to content

Theres something strange in the hood...!


 Share

Recommended Posts

Är Umbrella i farten tro?

Fanns i en byggnad som fanns här:

Händer ibland att man skjuter nån tills den dör och målpilarna blir svarta, att de sedan reser sig upp och är omöjliga att döda igen eller skjuta av huvudet på. De bara springer omkring trots att målpilarna visar att de ska vara döda.

Tror inte det har nåt med Zombie lab att göra. Är nog bara en bugg eller nåt. men ändå... kul att låtsas att det är en Zombie man stöter på. :huh:

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med. Vi försöker leta upp en massa roliga grejer i spelet. Det är jobbigt när det postas en massa meningslösa skämt sådär.

Verkar som att historien om platsen runt The Big Ear och Lil'Probe in stämmer. Om man flyger över det stället och lyssnar på Radio X så ändrar sig namnet på Radiostationen och börjar göra konstiga ljud från sig och planet gick inte att flyga längre utan krashade. Ovanför sågs det ett UFO som sedan försvann efter en liten stund.

Här är en bild efter han krashat. Bevisar inget men ändå...!

När det gäller Explosionerna så vet jag att flygplan brukar krasha lite överallt men de brukar explodera flera gånger eftervarandra. Men det här var bara en, stor smäll så att hela alltet skakade.

Här är en intresant grej.

little_ale_inn_329921_1.jpg

Den ligger strax utanför det förbjudna såkallade Area 51 i USA.

Tror att Lil'Probe Inn som ligger strax utanför Area 69 i SA är GTA versionen av det riktiga stället. :ph34r:

:huh:

var hittade du de vapnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo men den första finns i snuthuset i LS de andra vet jag inte!? Var hitta du din?!

Polishuset i LS! Den var lila tror jag och stor som ett svärd. Men de andra har jag inte hittat.

En ny Big Foot bild. Endel säger den är falsk den också. Han som tog bilden sa att man kunde inte vända sig mot den för då försvann den:

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ny Big Foot bild. Endel säger den är falsk den också. Han som tog bilden sa att man kunde inte vända sig mot den för då försvann den:

sorry men jag ser inte bigfoot? :lol::lol:

jag va där back o boyned på natten och hittade ingenting. eller jo jag hittade en sönderslagen bil! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sorry men jag ser inte bigfoot? :lol::P

jag va där back o boyned på natten och hittade ingenting. eller jo jag hittade en sönderslagen bil! :lol:

Gömmer sig bakom ett träd i bakgrunden. Är antagligen fake.

Ser du hästskorna på kartan? Lite söder om dem innan du når en väg.

Och bilen är sönderslagen på ett speciellt sätt. Går inte att laga den.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Vi försöker leta upp en massa roliga grejer i spelet. Det är jobbigt när det postas en massa meningslösa skämt sådär.

Verkar som att historien om platsen runt The Big Ear och Lil'Probe in stämmer. Om man flyger över det stället och lyssnar på Radio X så ändrar sig namnet på Radiostationen och börjar göra konstiga ljud från sig och planet gick inte att flyga längre utan krashade. Ovanför sågs det ett UFO som sedan försvann efter en liten stund.

Här är en bild efter han krashat. Bevisar inget men ändå...!

När det gäller Explosionerna så vet jag att flygplan brukar krasha lite överallt men de brukar explodera flera gånger eftervarandra. Men det här var bara en, stor smäll så att hela alltet skakade.

Här är en intresant grej.

little_ale_inn_329921_1.jpg

Den ligger strax utanför det förbjudna såkallade Area 51 i USA.

Tror att Lil'Probe Inn som ligger strax utanför Area 69 i SA är GTA versionen av det riktiga stället. :lol:

:lol:

crusader, vapnet du håller i där, ser ju ut o va nån slags dildo eller nåt... vart hitta du den? ser ju inte lika ut som dubbel dildon man kan hitta i duschen i polishuset...

så, vart fick du den där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...