Jump to content

Theres something strange in the hood...!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok, men om jag svär då på mitt fosterland? snart kommer bliden upp, såfort jag kommer hem, var här vi 4-5 tiden så ska ni få se!

Visst, jag kommer sitta klistrad vid forumet fram tills dess...not!

Nej, ärligt talat så tycker jag du ska låta bli ditt uppenbara skitsnack och hålla lågt med dina påståenden. Annars är du som är ny här varmt välkommen till detta forum.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sluta posta en massa onödigt...*REPORTED*

Håller med. Vi försöker leta upp en massa roliga grejer i spelet. Det är jobbigt när det postas en massa meningslösa skämt sådär.

Verkar som att historien om platsen runt The Big Ear och Lil'Probe in stämmer. Om man flyger över det stället och lyssnar på Radio X så ändrar sig namnet på Radiostationen och börjar göra konstiga ljud från sig och planet gick inte att flyga längre utan krashade. Ovanför sågs det ett UFO som sedan försvann efter en liten stund.

Här är en bild efter han krashat. Bevisar inget men ändå...!

När det gäller Explosionerna så vet jag att flygplan brukar krasha lite överallt men de brukar explodera flera gånger eftervarandra. Men det här var bara en, stor smäll så att hela alltet skakade.

Här är en intresant grej.

little_ale_inn_329921_1.jpg

Den ligger strax utanför det förbjudna såkallade Area 51 i USA.

Tror att Lil'Probe Inn som ligger strax utanför Area 69 i SA är GTA versionen av det riktiga stället. :ph34r:

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om UFO:na som alla snackar om hela tiden är de här små ljusprickarna som typ finns överallt så har ju jag sett dom hela tiden. Dom finns överallt.

Nix. Det är bara flygplan som flyger högt upp.

UFOna ser ut som flygande T-fat. Finns lite överallt i SA.

Finns en karta som visar var de finns att se på Lil'Probe Inn vid The Big Ear strax under Area 69:

Det ska dyka upp UFO på de ställena.

Här är en bättre karta men alla ställena är inte markerade som de i hörnen:

gtamapspecial_329949_1.jpg

Och sist en liten film om en GhostGlendale (Eller Glenshit som de heter) så att de som inte hittat nån kan se hur de ser ut:

http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co...sc/Ghostcar.wmv

:huh:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...