Jump to content

Theres something strange in the hood...!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förlår din BASTARD, snubben på sidan 2.

Men skitsamma, bara tragiskt! Vill inte förstöra din helg!

Ska snart hem från jobb! Har jobbat sen 7 i morse! :'(

Ha en trevlig helg alla på forumet o en god jul!

Ses på måndag!!!

Vice

Haha :lol:

Okej, ska kolla där sen då. Haha.

Min helg har inte börjat än.

Aw, och jag har bara varit i skolan.. ;/

God jul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den gömmer sig nere i högra hörnet och lutar sig mot ett träd. att ni inte ser den... *suck*

edit: videon på sid. 2 funkar inte!

kan man ladda ner den ngn annanstans eller måste man något specielt movie-program. jag har divx och windows media p.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände mig nyss!

Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X

när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det :rolleyes:

Redigerad av Richard_I
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände mig nyss!

Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X

när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det  :rolleyes:

Det är säkert ett påskägg. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Polishuset i LS! Den var lila tror jag och stor som ett svärd. Men de andra har jag inte hittat.

En ny Big Foot bild. Endel säger den är falsk den också. Han som tog bilden sa att man kunde inte vända sig mot den för då försvann den:

:ermm:

Bara jag, eller fler som tycker att jag (man :o) mellan bigfoot och CJ ser en svartmaskerad man :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände mig nyss!

Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X

när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det  :rolleyes:

Tänk, Tänk, Tänk!

EDIT: Såg just att HardPaty skrev samma sak ^^

För alla er som har spelat VC.

Ni kommer väl ihåg att man kunde ringa olika nummer för att snacka med Pastor Richards eller vad det nu var. KAN TÄNKAS att det är samma grej här, alltså att man verkligen ska ringa!

Redigerad av Terrorysta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...