Jump to content

Theres something strange in the hood...!


 Share

Recommended Posts

De här "ufona" finns i Vice City också. Såg en när jag lirade VC-MP, en röd prick på himmelen som åkte fooort.

Ja men det finns ju såna där mystiska missiler som far skit fort. som en bild på sida 5 när det är en snubbe som hittat ett djus i luften och så kommer det nåt farande förbi. jag har sett en sån vid "the big ear" på 01:00 tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sak till som man ser är fake på leather face bilden är att om han skulle ha tagit kort där så skulle man se CJ och Leather face men man ser bara där att det är Leatherface alltså är det CJ som är utklädd inget annat.

PS2 bild, kamera kort, då ser man inte CJs kropp eller nåt + att det är ps2 fake bilden är på

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men det finns ju såna där mystiska missiler som far skit fort. som en bild på sida 5 när det är en snubbe som hittat ett djus i luften och så kommer det nåt farande förbi. jag har sett en sån vid "the big ear" på 01:00 tiden

Det ska före ställa flygplan.. Jag ve det efter som att en sån kom och kvadda min bil är jag kollade hur lång tid det tog att köra rakt över med nos..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Får SA på måndag, läser här på forumet varje dag.. verkar som SA är MYCKET MYKCET MYCKET MYCKET mera än att bara springa runt och göra uppdrag.. mycke frihet och dom här mystiska sakerna.. blir nyfiken och ska leta när ja får spelet :ph34r:

Hej och välkommen till forumet.

Folket på det här forumet gillar inte när man drar upp gamla trådar om man inte ska tillföra trådens ämne något speciellt.

Så i fortsättningen kanske du ska skriva i den nya myttråden som finns.

Eller så är det jag som har fel, men jag tror det ska vara så :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...