Jump to content

Theres something strange in the hood...!


 Share

Recommended Posts

Ner från kullen rullade en GhostGlendale utan förare rakt mot mig så jag han precis hoppa undan. Den rullade upp en bit på en annan kulle och stannade.

Jag kände rysningar i hela kroppen och hjärtat ville hoppa ur hjärtgropen på mig. Jag gick vidare och plötsligt kommer en till fast från en annan kulle och åker mot mig den med fast jag stod på några stenar så den kunde inte rulla på mig. Jag gick tillbaka en bit och sen återvände till samma kulle och en till kom rullande.

R* lägger dit parkerade bilar lite här o var. (te.x vid mt.C finns en sanchez. när du tar den sanchez:en så kommer det fram en ny hela tiden (iallalfall på mitt spel).). då kan det va så att dom lägger en bil på en kulle och precis där är det en liten sluttning och då "åker" bilen ner då blir det som bilen åker utan förare :rolleyes: (jag har varit där och uppleft samma sak).

edit: den här filmen om GhostGlendale funkar inte! det står att servern inte kan nås http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co...sc/Ghostcar.wmv

kan man inte hitta den ngn annanstans??

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag var i Badlands häromdagen och fick se typ ett skjul vid sjön som såg lite skumt ut, det var vid typ 12 - 1 tiden på natten, så jag gick in i det för det hade ingen dörr, där satt the truth och rökte på med Yetin, helt jävla skumt, värsta bala röka musiken och grejer, men det grymaste var när yetin drog sina bloss, ska tanka upp bilder jag tog, helskönt allså!

Men fjant!

tror du att det där var kul eller!? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände mig nyss!

Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X

när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det  :wub:

Flygplan krashar lite överallt i SA. Oftast på höga platser eftersom R* inte programerat dem att undvika berg.

Fast det du sa kan bero på Area 69. De har antiluft mesiler som skjuter ner flygplan som flyger över deras luftrum. :P

Hmm, så videon funkar inte nu? Skumt.

Bilar i SA kan inte rulla om man inte knuffar på dem eller har startat dem så GhostGlendele måste vara programerad att kunna rulla själv för att kunna det.

Timmerstället ligger i nordvästra hörnet av LS ön. Du ser det som en brun fyrkant med vita fyrkanter i på kartan. Kan inte missa det.

När det gäller spökena på fortet så släppte R* info om att en grupp soldater på hästar dog på ett fält. Folk har sagt att soldaterna går igen i fortet som ligger på norra ön.

(w00t)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket fort? Och timmerstället är det typ El castillo del diablo ni menar? skulle inte förvåna mig om det spökar där med tanke på namnet. Betyder ju nått med djävulen. Skulle gissa att castillo betyder kyrkogård eller nått för det ligger en där.

El castillo de Diablo= Djävulens slott. :wub:

Redigerad av makker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det här kanske inte är så kul eller läskigt men men...

Jag hade precis modat min bil för att åka sen åka till Las Venturas, ja kom körande mot China Town och när ja va inne i china town så började massa hundar att skälla, först trodde ja att ja inbilla mig men det fortsatte att skälla... någon vom varit med om det samma?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har hört att "enligt legenden" så är det så att CJ's farsa körde ihjäl sig i en glendale bil..och det e ju alltid typ någon rap station på om man tar dom...

Förresten, på ett ställe där man okmmer in till SF så finns det ett typ trasigt vägräcke som att någon kört rakt ut... det är vägen som går till vänster om timmerstället...vad kan det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det här kanske inte är så kul eller läskigt men men...

Jag hade precis modat min bil för att åka sen åka till Las Venturas, ja kom körande mot China Town och när ja va inne i china town så började massa hundar att skälla, först trodde ja att ja inbilla mig men det fortsatte att skälla... någon vom varit med om det samma?

en låt, tror du lyssnade på Radio X?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har hört att "enligt legenden" så är det så att CJ's farsa körde ihjäl sig i en glendale bil..och det e ju alltid typ någon rap station på om man tar dom...

Förresten, på ett ställe där man okmmer in till SF så finns det ett typ trasigt vägräcke som att någon kört rakt ut... det är vägen som går till vänster om timmerstället...vad kan det vara?

Sant... Playback är alltid på i Glendalen, i alla fall om man inte har auto-tuner på. Makes sense! Woho!

edit: Förresten, låten är Been caught stealing, där hör man hundar skälla i början av låten. Tror att det var den.

Redigerad av Beaver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket fort? Och timmerstället är det typ El castillo del diablo ni menar? skulle inte förvåna mig om det spökar där med tanke på namnet. Betyder ju nått med djävulen. Skulle gissa att castillo betyder kyrkogård eller nått för det ligger en där.

Fort Carson som ligger strax under The Big Ear.

Timmer stället ligger:

Olle E.Å: VCar har du hört den legenden? Låter intresant. B)

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alien?

Grab some Infrared Goggles and head to the Lil Probe Inn and go inside. Look for the man with the hat and turn on the goggles. There is your alien.

Flera stycken har säkert redan hört talas om detta, men har någon verkligen sett en alien? Isåfall, hur ser den här gubben med hatt ut? Jag har varit vid Lil' Probe Inn ett bra tag nu, sett ett par gubbar med hatt, tagit på värme goggles, men jag har inte sett något speciellt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Skrivet (redigerad)

Skulle posta lite UFO grejs så jag drog upp min egen lilla övernaturliga tråd. ^_^

Hittade ett par filmer om det. Den ena är på ett UFO. Det mystiska ljuset som CJ flyger runt kan och är säkert bara en stjärna som är för långt ner. Men kolla filmen riktigt noga så ser ni mot slutet nåt mystiskt som flyger förbi i rusande fart. När CJ vänder sig om är det borta.

object1_397117_0.jpg

Still bild från filmen. Bilden var bevisad falsk tills filmen dök upp.

En annan är de Signs som nån har sett på bergväggarna som ser mystiska ut. Antagligen bara ett mönster i berggrunden men ändå... det är rätt coolt att fantisera om sånt. ^_^

ufo1_397117_1.jpg

ufo2_397117_2.jpg

Kan vara riktigt kan vara falsk.

Heh, letade lite mer efter mer "bevis". Hittade den här filmen som ska vara på Bigfoot. Men det är omöjligt att se mer än nåt som rör sig på kullen.

Bodybags som man kan hitta vid El Castillo del Diablo existerar iallafall.

cadaveri1_397117_3.jpg

cadaveri2_397117_4.jpg

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...