Jump to content

Snuff


Tommy_Fido
 Share

Har du sett en snuff film någon gång?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skribb och Crice, jag kan bara ta av mig hatten :P

Ni kollar inte på snuff för ni är psykist labila och klarar inte av att kolla på det.. Det är NI som är psyco som inte klarar av att kolla på snuff..
Typ tidsfördriv, kan inte kom på något bra ord men nästan som en liten kick ( fel ordval ) eller något... en lite inblick i något.. fan vet jag

Snuff är inte underhållning..!

Crap, crap, crap :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okeej. min mor vet redan so what?

"So what"?

Vet din mamma om att du ser filmer där folk dödas, plågas och lider - allt för människors höga nöje, och hon bryr sig inte? Jag hatar verkligen att låta som en moraltant, men detta är sjukt.

Du ska veta att du har min sympati, jag tycker synd om dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mor vet om att jag har haft på datorn och hon frågade varför jag hade dom.. väldigt länge sedan.. bla bla

fast jag förstår inte riktigt varför det är så sjukt att kolla på det.. eller gör jag?

lixom jag njuter inte av det. kollar på det ibland. det är inte direkt ovanligt att "folk" kollar på det.

Det är sjukt om man känner någon sorts njutning igenom hela kroppen och vill se dom om och om igen.

Och ganska sjukt om man typ sitter och skrattar eller något åt det.. erll vad man ska säga.

typ min åsikt om det hela skulle ja tro

men men.. så jävla trött efter skolan idag.. så det är lite stavfel och kanske lite fel uttryck :wub:

tack för din sympati

Redigerad av SlIpKnOt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men det där lät ju toppen, min käre Stell.

Självklart klarar jag av snuff, själva grejen är att jag inte njuter av det :lol:

Varför klagar du då? Jag njuter inte heller av att kolla på snuff.. Bara för jag kollar på mer snuff än dig så är jag psykiskt störd.. Mycket dåligt tänkande tycker jag..

Skribb och Crice, jag kan bara ta av mig hatten B)

Crap, crap, crap :P

Håll din mun stängd så lever du längre..

"So what"?

Vet din mamma om att du ser filmer där folk dödas, plågas och lider - allt för människors höga nöje, och hon bryr sig inte? Jag hatar verkligen att låta som en moraltant, men detta är sjukt.

Du ska veta att du har min sympati, jag tycker synd om dig.

Jag tycker synd om dig som inte fattar ett skvatt.. Får mig att fundera om du läser allt eller bara det du vill läsa? Hur många gånger ska man behöva säga att man inte kollar på snuff för nöjes skull och att man inte får någon kick av att se det heller.. Gör man det så är det helt rätt i det ni säger; Då är man ett riktigt missfoster som skulle spärras in på närmaste sinnes sjukhus..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du går också in där man våldtar hundar, äter bajs eller på barnporr också eller? Jag menar varför inte i så fall?

Har aldrig sätt någon som våldtar en hund(bara om man räknar med då hunden knullar tjejen) , och jag har vart inne på många sidor där dom äter bajs, och barnporr är sjukt enligt mig, har altså inte vart inne på barnporr.

När jag har tid över går jag in på någon sida vanligtvis exet.nu.

eller ostfrallan. eller ogrish. eller gtasajten. eller helgon osv osv.

Asså fan vilken lång diskution. tycker ni värkligen att det är sä jävla sjukt om man ser på an snuff film då och då? Lixom jag tittar inte bara på sjuka snuff filmer, jag kollar på det mesta sjuka filmer på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...