Jump to content

Snuff


Tommy_Fido
 Share

Har du sett en snuff film någon gång?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Stort w0rd på det Crice har sagt i den här tråden. Hur kul tror ni det är för de anhöriga att veta att det sitter massa fjortisar som kollar på och har roligt åt när deras son blir brutalt mördad?

När ni laddar ner det visar ni att det finns efterfrågan och alltså kommer mer att produceras. Usch!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är svårt för mig att uttrycka vad jag känner, annat än att jag blir oerhört splittrad och förtvivlad när det finns så mycket skit här i världen och så sitter vissa människor och njuter av att folk blir berövade på sina egna liv, dessa människor har familjer släkt och vänner, så äckligt att det inte är sant.

w0rd på Crice och The Dude, det här är fan sjukt. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm vist är det rätt sjukt. Men jag kan inte förstå att vissa tycker att det är sjukt med fejkat snuff. Och JA man ser ju att det är fake.

Hur mycket handling hade jason filmerna? man gick ju inte och såg dom för dom utmärkta skådespelarna eller den skit bra handlingen. Förövrigt så skulle jag aldrig se en riktig snuff film. Så har alla fattat det nu?

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm vist är det rätt sjukt. Men jag kan inte förstå att vissa tycker att det är sjukt med fejkat snuff. Och JA man ser ju att det är fake.

Hur mycket handling hade jason filmerna? man gick ju inte och såg dom för dom utmärkta skådespelarna eller den skit bra handlingen. Förövrigt så skulle jag aldrig se en riktig snuff film. Så har alla fattat det nu?

Jag gillar att se fejkat snuff. DET är roligt för man vet att ingen lider av det, det brukar se väldigt överdrivet ut också. Det är ROLIGT :unsure:

Man vi snackar inte om fejkat. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar att se fejkat snuff. DET är roligt för man vet att ingen lider av det, det brukar se väldigt överdrivet ut också. Det är ROLIGT :unsure:

Exakt det ser väldigt fejkat utt för det mesta. Och dom som är med i snuff filmer allså dom som blir mördade är ju inte heller helt vanliga personer.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du kanske ska läsa litte mer innan :unsure:  Jag menade att fejkat snuff är EXAKT likadant som en vanlig våldsfilm.

eh?

en fejkad snuffilms enda syfte är ju att se så verklig ut som möjligt och enda handlingen är ju att nån ska dö/våldtas

om en våldsfilms våldsscener blir alltför verkliga och otäcka så klipps de ju sönder i censuren eller förbjuds

"åh fy fan.. idag såg ja en snuff där de sköt ihjäl en. undrar om det var verklighet eller fake"

"so? jag såg bond där blev en kille skjuten med en klocka"

exakt? hum.. nä?

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hehe allså om jag vet att den är FAKE så är det samma sak. Jag skulle aldrig se en snuff film om jag inte var säker på att det var fake. Så i slutändan så är det samma. LoL Tro mig vanliga splatter filmer är inte mycket värre än fakeade snuff filmer om än inte mer värre.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hehe allså om jag vet att den är FAKE så är det samma sak. Jag skulle aldrig se en snuff film om jag inte var säker på att det var fake. Så i slutändan så är det samma. LoL Tro mig vanliga splatter filmer är inte mycket värre än fakeade snuff filmer om än inte mer värre.

Hur är du HELT säker på att det är fejk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

läs det du skrev igen..

du menar alltså att splatterfilmer inte är mycket värre om inte mer värre?

är det bara jag som inte fattar? ^_^

Mm det var nog bara du...Vad jag menar är att en del splatter filmer är värre än snuff filmer som är FAKE allså snuff filmer där folk inte dör på riktigt.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag kan inte förstå att vissa tycker att det är sjukt med fejkat snuff. Och JA man ser ju att det är fake.

Vad spelar det för roll om det är fejkat eller inte?

En fejkad snuff films enda anledning till existens är att realisera brutalvåld så mycket att folk laddar ner det och tror att ett riktigt mord begås. Jag ser inte riktigt logiken i det du sitter och säger. Vilken övrig handling existerar i fake filmerna som inte finns i den äkta varan? Det är fortfarande ett mycket realistiskt fake mord som begås. Du får det att låta som något positivt att du bara kollar på fejkade snuff filmer. Vad är den enorma skillnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll om det är fejkat eller inte?

En fejkad snuff films enda anledning till existens är att realisera brutalvåld så mycket att folk laddar ner det och tror att ett riktigt mord begås. Jag ser inte riktigt logiken i det du sitter och säger. Vilken övrig handling existerar i fake filmerna som inte finns i den äkta varan? Det är fortfarande ett mycket realistiskt fake mord som begås. Du får det att låta som något positivt att du bara kollar på fejkade snuff filmer. Vad är den enorma skillnaden?

Att ingen lider. Man slipper få skuldkänslor osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...