Jump to content

Snuff


Tommy_Fido
 Share

Har du sett en snuff film någon gång?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ärligt, ni som ser på snuff.. detta kanske låter dumt, men min spontana reaktion är varför? Jag menar, visst, det mesta är fejk, men ni påstår ju till och med att ni ser äkta snuff, där folk blir mördade på riktigt.

Detta är ju rent jävla sjukt. Hur kan ni sitta och se när oskyldiga människor mördas? Ni är fan inte bättre än de som mördar dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt, ni som ser på snuff.. detta kanske låter dumt, men min spontana reaktion är varför? Jag menar, visst, det mesta är fejk, men ni påstår ju till och med att ni ser äkta snuff, där folk blir mördade på riktigt.

Detta är ju rent jävla sjukt. Hur kan ni sitta och se när oskyldiga människor mördas? Ni är fan inte bättre än de som mördar dem...

Gött.

Då gör man någon nytta i detta fittiga samhälle.. :lol:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey stellhell gillar att se snuff du gillar att vara otrevlig big deal.

Okej, här kommer killen med fördomarna, så jag ska väl svara med samma mynt.

Du gillar att spamma, att bete dig dumt, du gillar och glorifierar seriemördare, du har något fel i huvudet så du inte kan skriva ordentligt, du får små lätta utbrott med jämna mellanrum då du hasplar ur dig diverse konstiga saker och du hatar när dina kompisar retar dig då du kallar dig "Don Tobisio"...

Se så mycket jag grävde fram om dig, bäst att du är dubbelt så otrevlig nu! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så.. om jag gick ut och dödade din familj och dina vänner så hade jag gjort dig och samhället en tjänst?

Jävligt sjukt resonemang.

Men du är så jävla seg och fattar inte min jävla ironi..

Men jag tycker du ska skita i vad folk gör/ser/hör på.. Håll reda på ditt egna jävla liv sen kan jag kolla på hur mycket snuff jag vill.. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ligger det njutning i att se någon dö? :(

Funderar faktiskt på om ni skulle tycka det var lika kul om nån i er familj blev mördade och det kunde skådas på internet.

Men fan vad folk är efterblivna! :P

Finns fan inte nån normal människa som skulle vilja se sin släkting eller familje medlem dö.. Det är ju fan absurt..

Men när det inte är nån man känner så spelar det väl för fan ingen roll..

Ni kommer med så jävla dumma idéer..

IDIOTER!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du är så jävla seg och fattar inte min jävla ironi..

Om jag ska vara ärlig så är hela ditt tankesätt en ironi i sig.

Att se en människa mista livet borde verkligen inte vara en sak man njuter av att se. Det är ett tecken på att man är psykiskt störd, och avtrubbad till den milda grad. Alla ni som känner att ni njuter av att titta på "snuff", var goda och uppsök en psykolog. Är det något som är farligt för det här "fittiga samhället", så är det ni.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag ska vara ärlig så är hela ditt tankesätt en ironi i sig.

Att se en människa mista livet borde verkligen inte vara en sak man njuter av att se. Det är ett tecken på att man är psykiskt störd, och avtrubbad till den milda grad. Alla ni som känner att ni njuter av att titta på "snuff", var goda och uppsök en psykolog. Är det något som är farligt för det här "fittiga samhället", så är det ni.

lol.. Du tror väl ändå inte att jag njuter av skiten..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag ska vara ärlig så är hela ditt tankesätt en ironi i sig.

Att se en människa mista livet borde verkligen inte vara en sak man njuter av att se. Det är ett tecken på att man är psykiskt störd, och avtrubbad till den milda grad. Alla ni som känner att ni njuter av att titta på "snuff", var goda och uppsök en psykolog. Är det något som är farligt för det här "fittiga samhället", så är det ni.

Emm crice manen. Enda anledningen att man ser snuff är ju att man får en kick och säg fan inget annat. Jag tvivlar starkt på att någon på den här sidan sitter och runkar till det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...