Jump to content

Snuff


Tommy_Fido
 Share

Har du sett en snuff film någon gång?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jaha! därför?

asså.. Är du utvecklingsstörd eller något?

svara på min jävla fråga

Med mitt inlägg antydde jag att snuff-tittning kan jämställas med andra sjuka beteenden. Jag har förklarat noga varför de som tittar på snuff har problem, tidigare i denna tråd.

Läs, Mr. Efterbliven! Läs!

EB

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Öhm.. Nej varför skulle han? -_-

Att titta på Snuff e egentligen nästan lika sjukt som att göra en. :P

nä?

att titta på snuff är låångt ifrån lika sjukt som att göra en...

däremot om man känner njutning när man kollar på den så bör man söka hjälp

även om jag själv inte sett så många snuff filmer (högst två, troligen fejkade)

Ebeeto-> dina jämförelser är ungefär lika bra som politikernas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm.. Nej varför skulle han? ;)

Att titta på Snuff e egentligen nästan lika sjukt som att göra en. -_-

Jo..

Att titta på en snuff film är lika illa som att kolla på vad fan som hällst..

Att dra gämförelser och gränser över alla är så dåligt så jag spyr på det..

Att kolla på snugg / Döda en människa

Att kolla på en p-rulle / knulla

Så alla som har sett en p-film eller w/e är sexgalna och våldtäcktsmän.. Det är precis samma "sammanställningar" som du har dratt..

USCH!

Skaffa er ett liv, kolla på en snuff och ta en bira..! (Sätt på nån om du har åldern inne)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att kolla på snugg / Döda en människa

Jag gissar att du mennar snuFF, va?

Hursomhelst, jag gjorde inga sådana liknelser... Jag jämställde det med andra sjuka beteenden (dock med överdrift, vilken du borde förstått), inget annat. Att titta på människor som dör och se ett underhållningsvärde i detta är ett bevis på att man blivit brutalt avtrubbad av media eller en kass barndom.

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gissar att du mennar snuFF, va?

Hursomhelst, jag gjorde inga sådana liknelser... Jag jämställde det med andra sjuka beteenden (dock med överdrift, vilken du borde förstått), inget annat. Att titta på människor som dör och se ett underhållningsvärde i detta är ett bevis på att man blivit brutalt avtrubbad av media eller en kass barndom.

EB

Ja jag menade snuFF..

Och ja, jag förstår att du överdrev..

Och jag håller med om att han är sjuk om man finner snuff filmer underhållande eller upphättsande..

Men bara man kollar på dom för tidsfördriv eller vad som, utan av beröras eller reagera betyder inte att man är psykist avtrubbad..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men bara man kollar på dom för tidsfördriv eller vad som, utan av beröras eller reagera betyder inte att man är psykist avtrubbad..

Jag förmodar att du menar "utan att beröras".

Nåväl... Om man inte på något sätt berörs av att se någon dö så kanske det är ett wake up-call för att man börjar bli lite väl avtrubbad. Och som tidsfördriv passar nog Bubble Bobble bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förmodar att du menar "utan att beröras".

Nåväl... Om man inte på något sätt berörs av att se någon dö så kanske det är ett wake up-call för att man börjar bli lite väl avtrubbad. Och som tidsfördriv passar nog Bubble Bobble bättre...

Jaja, skaffa dig ett liv istället för att leta fel i min text.

Och Bubble Bobble är ren evul.. rakt av. :ermm: (Kolla bara sista bossen, och musiken när tiden börjar ta slut.. Stackars barn, det kan ha gjort att folk kollar på snuff)

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! :rolleyes:

Jag har inte haft en dålig uppväxt!! Mamma!! :'(

Iofs så kanske jag är lite avtrubbad, men det är inte så konstigt.. Allt som visas på nyheter världen över är krig, krig och åter krig.. Och det är precis som snuff.. Om kanske inte så grovt men det är fortfarande snuff.. :lol:

Det är inte snuff för det visas i kunskapssyfte, inte underhållningssyfte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte snuff för det visas i kunskapssyfte, inte underhållningssyfte.

Snuff är inte underhållning..! :ermm:

Mord som mord säger jag.. Att se någon få sitt huvud bortskuret eller att se amerikaska soldater forsla lik i irak.. Även om det inte är samma saker man ser så är det iaf samma slut på allt.. Och det är död..

Men orka den här diskutionen. Dra inte folk över en kant. Tro inte att alla är som dig. Jämför inte saker med orealistiska saker.

Jag kolla på snuff och jag berörs inte av det.. so fucking what.. Bry er inte?

Ni kollar inte på snuff för ni är psykist labila och klarar inte av att kolla på det.. Det är NI som är psyco som inte klarar av att kolla på snuff..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kollar inte på snuff för ni är psykist labila och klarar inte av att kolla på det.. Det är NI som är psyco som inte klarar av att kolla på snuff..

Alltså.. detta är ändå en öppen diskussion, och jag måste fråga hur du tror man kan vara psykiskt labil av att inte klara av att se en snuff-film, för jag tror inte alls att det är så. Om man får psyikska men av det, ja då är man väl en aning "känslig", men jag tycker att du går till överdrift.

Och jo, snuff visar faktiskt i underhållningssyfte. Jag kan knappast tro att du någonsin trodde att det var något kunskapsberikande i snuff-film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...