Jump to content

Snuff


Tommy_Fido
 Share

Har du sett en snuff film någon gång?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hoppas verkligen att du förstår hur sjukt det du säger låter.

LoL jag säger inte att jag sitter hema själv och ser på nån snuff rulle. Jag skulle faktiskt aldrig göra det. Men nån gång om man är med ett gäng polare så har det hänt att man dragit in på nån snuff sida. Förövrigt är ju som sagtvar det mesta fake. Så varför bry sig det är väll isåfall samma som att se en vanlig slasher.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LoL jag säger inte att jag sitter hema själv och ser på nån snuff rulle. Jag skulle faktiskt aldrig göra det. Men nån gång om man är med ett gäng polare så har det hänt att man dragit in på nån snuff sida. Förövrigt är ju som sagtvar det mesta fake. Så varför bry sig det är väll isåfall samma som att se en vanlig slasher.

Detta bevisar att du inte kan skilja på verklighet och film, eller att du helt enkelt inte är läskunnig.

Jag sa att jag tyckte det var sjukt att sitta och "få en kick" av att se folk dö. Om du ser på en fejkad snuff-film är det givetvis inte lika sjukt, men du kan som sagt inte skilja på verklighet och fiktion. Att se en äkta snuff-rulle är inte, jag upprepar inte samma sak som att se på en "vanlig slasher", då det i en slasher-film är skådespelare som bara fejkar sin död.

Jag tycker att du ska notera de ord och fraser jag skrivit i kursivt, då det möjligtvis kan hjälpa dig att förstå vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

otrevlig big deal.

för att quota mig själv kom inte och säg nåt annat. Du är absolut den minst orginela människa jag har sett. Nu vet jag att du kommer klaga på att jag spammar och så vidare. Men helt ärligt nu så är du en vandrande Kliché.

EDIT: Dom få snuff filmerna jag har sett har förövrigt varit fake :P

För det andra så menade jag inte att JAG får en kick av ett se snuff filmer. Men det får däremot dom som ser riktiga snuff rular. Vist det är sjukt men jag bryr mig inte om dom som ser på det.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot bryr du dig väldigt mycket om att jag äcklas av folk som ser på snuff, trots att jag aldrig antytt något om dig. Lite dubbelmoral...

Hmm....Så här tycker jag om man vill se snuff så får man väll se snuff. Förövrigt så tycker jag att stellhell är den bästa moderatorn på den här sidan. Om han vore en psykopat så tror jag inte han skulle ha gjort ett lika bra jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg en för jävlig film som varade i typ 2 minuter.....Ni kanske vet filmerna och bilderna som visas på nyheterna när några amerikanska soldater sitter med typ mask för ansiktet och bakom står några terrorister med AK och läser något papper på arabiska...Fick se hela den när någon amerikansk soldat satt på knä och ett gäng terrorister läste något papper...sen gick dom fram till amerikanen och började såga halsen av honom med kniv... :ermm: :'( B) Usch blodet sprutade och allt! ;):angry::angry:^_^:ermm:;) Sedan lade dom huvudet på kroppen och slut.... ;)

För f'n kunde inte sova den kvällen, eller nästa, eller nästa....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS. Notera att de stavas Också inte ochså  ^_^

Oh shit hur lång tid har jag kvar att leva?

EDIT: nej men varför tycker du att det är sjukt? Är jag sjuk om jag ser på Evil Dead? är jag sjuk om jag ser på sopranos? är jag sjuk om jag ser nån film där det dör någon?

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt, ni som ser på snuff.. detta kanske låter dumt, men min spontana reaktion är varför? Jag menar, visst, det mesta är fejk, men ni påstår ju till och med att ni ser äkta snuff, där folk blir mördade på riktigt.

Detta är ju rent jävla sjukt. Hur kan ni sitta och se när oskyldiga människor mördas? Ni är fan inte bättre än de som mördar dem...

fan ja kommer ihåg när en kille ville att jag skulle ladda ner!!!

kom på 142345645756324 olika resonomang varför man inte ska göra det!! :'(

@ StellHell och Arvid

så det är okej om jag snuffar era föräldrar!!??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du kanske ska läsa litte mer innan :unsure: Jag menade att fejkat snuff är EXAKT likadant som en vanlig våldsfilm.

Kanske du ska? Det är ju stor jävla skillnad på en våldsfilm där det dtår i manus att skådespelarna ska "dö", då vet man ju det. Men en fejkad snufffilm är en film där det ser så verklighetstroget ut att man knappt kan avgöra om det är på rikitgt eller inte, det ska se så verkligt ut som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...