Jump to content

Dummaste du gjort.


Bubbli
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg
det var nog att låna ut mitt BF 1942 till min kompis. han och hans kompis har förstört det och vägrar betala

Med flit? Isf ska du kräva att få tillbaka det. Om dom ej gör det så hota med att säga till dina/deras föräldrar. Kan låta barnsligt, men om du betala det fär dina pengar ska du självklart ha ersättning. Fast dom måste ju va dumma i huvudet, om jag skulle ha sönder ett spel för en polare skulle jag ersätta det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det var nog att låna ut mitt BF 1942 till min kompis. han och hans kompis har förstört det och vägrar betala

hota med att du ska stämma dem eller gå till kronofogden om de inte betalar, du kanske blir utskrattad men faktum är att du har all rätt att göra det eftersom de förstört din egendom och vägrar ersätta dig för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det typ dummaste jag nånsin gjort var när jag var med min kompis och vi hittade en full brandsläckare i hans hus, vi tänkte oss inte för så vi tömde en hel j*vla pulversläckare, Vi fick städa en hel dag.

samma kompis berättade idag att han hade en katt när han var liten, han ville sätta ett koppel runt halsen för att gå ut med den, så han gjorde en sån där knut som gör att när man drar så dras det åt hårdare & hårdare, han stöp nästan sin katt som senare sprang ut och blev överkörd av en djurvän! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...