Jump to content

Dummaste du gjort.


Bubbli
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Dummaste jag gjort var väll att undvika en vattenpöl när jag cyklade genom att trycka frambromsen precis framför den. Visserligen undvek jag att bli blöt i pölen men for rätt ner i ett dike bland blöta buskar (Det hadde regnat precis)

haha lol :mellow:

Vet inte riktigt har inte gjort så mkt dumma saker tror ja hmm...

Typ en jag kommer ihåg där jag bodde förut.

De va på vintern. De va en backe som man åkte snowracers o sånt i och sen typ efter den backen var det en rätt så brant backe som man inte ville åka ned för.

MEn iaf så skulle jag testa vårat hopp med ett tefat ja de går väll bra man åker i hoppet tappar kontrollen över tefatet när man hoppar och vad händer jo man snurrar runt och när man snurart ett varv så ser man den branta backen och då åker jag rakt ut och sen typ tappar jag tefatat och landar på baken och typ snurrar runt lite :lol:

(den va inte skit brant men rätt så brand. När vi blev liite större behärskade vi den backen och drog rakt ner typ för de va värsta svängen :lol:. fast ibland gick det inte så bra i den svängen . åkte rakt in i skogen :lol:

Aja de va väll typ de jag gjort :lol:

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troligtvis när "någon" gjorde vandalism på "någons gamla skola" för över 100.000kr

och "någon" åkte inte fast, tur att "någon" utförde detta för 2 år sen och polisen lagt ner det.

Hur jävla smart är man om man slår sönder sin egen skola? Jag blir så trött på alla dess ungar som vandalierar och klottrar ner sin omgivning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det dummaste jag har gjort gjorde jag igår (tre gånger på en minut)

Jag cyklade sakta så sa min kompis att jag skulle titta ner och skaka på huvudet...

så jag gjorde det och ramlade omkull och slog axeln i asfalten..så jag gjorde det två gånger till.. den ena gången ramlade jag på asfalten igen och andra gången i en buske... Det var liksom beroende-framkallande! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

värst vad mycket dumt det var med cyklar här då... kan inte säga att det var det dummaste jag gjort, men here we go:

Vi hade hyrt ett hus i tomelilla, de hade två cyklar där och den ena var en hög damcykel, den andra en låg barncykel. Den lilla kunde man stegra jättebra med, och jag blev bättre o bättre på det allteftersom dagarna gick. Sen tänkte jag en gång att "nu j****r ska jag ta i, här!" och ställde mig på högertrampan så hårt jag kunde. Tjumm! Framhjulet upp i luften, lite för högt så jag åkte baklänges ner i grus-/asfalten med huvet före och ryggen helt flat ner i marken. >_< Hade absolut ingen luft kvar i lungorna överhuvudtaget men ...hrrm... paketet var det helt okej med, trots att det fick en hel cykel på sig. -_-

Hade sedan kraftiga ryggbesvär i tew dar och jag kunde knappt sätta mig utan att få ont. Svanskotan pajjade jag för länge sen (den är riktad inåt (w00t) ) men om jag hade nån kvar skulle den också ha gått sönder där under cykeln.

Sen var en sabla kärring som var nära att köra på mig en gång vid ett övergångsställe, men det var inte mitt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...