Jump to content

Dummaste du gjort.


Bubbli
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag har gjort många dumma grejer.

Men roligast av allt var när jag ändrade på whiteboarden precis när fröken hade skrivit. Utan Å,Ä och Ö blev allt jätte konstigt,haha! ;)

Dom andra skvallrade på mig sen och då blev hon arg det var däremot inte roligt..

;)

Det näst dummaste du gjort måste väl ändå vara att sluta spela GTA: VC för en kort period..

Kunde inte låta bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
En gång slängde jag i mina kusiners katt i en balja full med vatten, för jag trodde den ville bada. :(

ha ha ha <_< . det dummaste jag sett var nog när min kusin hällde gräsklippar bensin över deras rutch kana och tände eld på skiten. grannarna ringde brandkåren. det var ju lite lol :D .

kan inte komma på någonting dumt jag gjort just nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort många dumma grejer.

Men roligast av allt var när jag ändrade på whiteboarden precis när fröken hade skrivit. Utan Å,Ä och Ö blev allt jätte konstigt,haha! :(

Dom andra skvallrade på mig sen och då blev hon arg det var däremot inte roligt..

<_<

låter inte som du har haft ett spännande liv :(

det är lixom en grejj man gör lite då och då när läraren går ut ur rummet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång slängde jag i mina kusiners katt i en balja full med vatten, för jag trodde den ville bada. :angry:

LOLOL Garvar ihjäl mig <_<:(:(

Det dummaste jag gjort var när jag o en kompis lekte med gräset (tände på osv). Han sa, låt det vara ett tag, sen spred det sig lite och vi försökte trampa så det slocknade, men det gick inte. Sen kom hans farsa med vattenslang :D

*Alltså det var sånt skithögt gräs som var tort som fan*

Redigerad av Fralla_24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...