Jump to content

måste man vara svart


 Share

Recommended Posts

vaffö i helvete bryr jag mig ens att skriva detta: Låt Calle-ponken vara!

När spelet kmr så tror jag nog att suget kmr ta över era hudfärgskomplex.

Och gör dem inte det är det trist för er, medans vi som tycker det ska bli skönt med en riktigt skön helg framför tv:n med en färgad huvudrollsinnehavare i historiens bästa tv-spels serie, Grand theft auto kmr njuta utav bara helvete!!!! ;)

post-31-1093116134_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Guest Don Lotus

Visst Är Det Trevligt Med Lite Omväxling ;). Men Jag Har Vant Mig Vid Att Vara Ljus i Gta Spelen Men Man Får Väl Vänja Sig Vid Att Vara Mörkhyad. Kommer Nog Inte Bry Mig Om Hudfärgen När Det Finns Så Mycket Att Göra Och Om Ni Inte Vill Vara Mörkhyade Är Det Bara Att Köpa Rånarluva Så Ser Man Inte Ansiktet Iaf :P .lossantos_aztecas_246806_4.jpg

Redigerad av grand theft auto 1,2,3,vc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker de e skitsamma. Är dom svarta kaxiga så däckar man dom bara. Men ja har inte problem med att spela en. Men min "smarta" kompis undra varför jag skulle skjuta o mörda folk i spelet , Han sa att de va bättre att göra de i verkligheten , han sa, Jag ska skjuta ner alla svarta i detta område. har inget emot dom men ja tar hand om den som e kaxig. Fast helst i ett spel som GTA. Inte verkligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså, det jag stör mig på är att hela spelet är hiphopinfluerat, int att snubben är svart, men alltså, ofta att man kommer bry sig, lär ju ba bli så att man får döda massa hiphoppare så blir man glad endå=) de var typ de bästa jag visste i gta3 tog baseballträ o slog ner röd och blåluvorna=)

förövrigt, varför bryr ni er om ngn är rasist/nazist? det är väl dennes rätt som svensk medborgare att ha sin åsiktsfrihet intakt?

osså tycker jag ni ska sluta snacka metal, ni har absolut ingen fakta o ni smutsar bara ner min tro.

Fuck The World

Hail And Kill!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså, det jag stör mig på är att hela spelet är hiphopinfluerat, int att snubben är svart, men alltså, ofta att man kommer bry sig, lär ju ba bli så att man får döda massa hiphoppare så blir man glad endå=) de var typ de bästa jag visste i gta3 tog baseballträ o slog ner röd och blåluvorna=)

förövrigt, varför bryr ni er om ngn är rasist/nazist? det är väl dennes rätt som svensk medborgare att ha sin åsiktsfrihet intakt?

osså tycker jag ni ska sluta snacka metal, ni har absolut ingen fakta o ni smutsar bara ner min tro.

Fuck The World

Hail And Kill!

EXAKT vad ja tycker med! Bara för någon är rasist eller nazist förtjänar dom INTE att bli påhoppade!!!! Och det med att snacka metal! Jag är Heavy Metal-rockare! O GTAFreak o nån mer snackade om att lyssna på det var pariotiskt, rasististkt eller whatever!

Han/dom som tycker det borde fan skjutas, dränkas, skäras, stampas på!!!

Och även om jag skulle lyssna på nåt som är rasistiskt skulle jag fan inte sluta!

Så skippa metal-snacket om ni inte är 100% på det ni säger och skippa dem topic!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vem fan bryr sig om hudfärg?hata rassejävlar!!!!!!!!!

hmmm, jag håller med dig där litegrann :mellow: . rasism där man slår de svarta och dödar dem osv. är totalt fel men om man inte säger ågot och lever vidare utan att bry sig så är det väl lite konstigt att man inte gillar dem för de är ju människor med men det är väl deras ensak. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm, jag håller med dig där litegrann B) . rasism där man slår de svarta och dödar dem osv. är totalt fel men om man inte säger ågot och lever vidare utan att bry sig så är det väl lite konstigt att man inte gillar dem för de är ju människor med men det är väl deras ensak. ;)

Rasism är fel, men jag tycker att invandrare gör lika mycket om inte mer mot vårt land. vandiliserar, dödar. Och sen klagar alla bara på svenskarna :blink:

sensate insidenten jag var med om där någon invandrare sa något till mig och några till var igår. Vi var i ett samhälle där de flesta invandrare bor. Kommer ett gäng invandrare och säger "jävla svenska ungar och spottar" vad gör vi? och vad hade vi gjort?

inte ett skit, vi fick ta det. Sen var en kille tvungen att åka med mig och en till för att invandrarna stod längre bort och glode och det var lite läskigt :mellow:

Ja jag vet tt detta inte är en sån topic men var tvungen att säga det :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...