Jump to content

måste man vara svart


 Share

Recommended Posts

det händär inte bara i förorterna.

men det är där allt börjar ja.

vår söra regering lägger tar in mer invandrare än vad dom klarar av.

det resulters med att dom kommer till förorter och lever då bara med invandrare (inte speciellt mycket svenskar som bor i sånna här förorter jag menar då)

efter som att dom bara lever med invandrare så får dom väll lätt för sig att svenskar är rasister.. om tex en inte gillar svenskar för att han kanske kommit i bråk många gånger med rasister eller nazister, så sprids ju den.. ja.. rädslan? vidare och det bygger ju upp nått.

men ofta så ser jag mest bråk och stök i centrum.

och då mest av vidriga äckliga kickers gäng... och sånna här vidriga äckliga kickers gäng består väll mesta dels av invandrare..

ute i tex bergsjön (göteborg) som jag ofta har vägarna förbi är det faksitskt inte så mycket bråk som det är inne i stan om natten.

visst om svenskar gör rån och bråk mer än invandrare... då är fan svenskarna så mycket smidigare!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

det händär inte bara i förorterna.

men det är där allt börjar ja.

vår söra regering lägger tar in mer invandrare än vad dom klarar av.

det resulters med att dom kommer till förorter och lever då bara med invandrare (inte speciellt mycket svenskar som bor i sånna här förorter jag menar då)

efter som att dom bara lever med invandrare så får dom väll lätt för sig att svenskar är rasister.. om tex en inte gillar svenskar för att han kanske kommit i bråk många gånger med rasister eller nazister, så sprids ju den.. ja.. rädslan? vidare och det bygger ju upp nått.

men ofta så ser jag mest bråk och stök i centrum.

och då mest av vidriga äckliga kickers gäng... och sånna här vidriga äckliga kickers gäng består väll mesta dels av invandrare..

ute i tex bergsjön (göteborg) som jag ofta har vägarna förbi är det faksitskt inte så mycket bråk som det är inne i stan om natten.

visst om svenskar gör rån och bråk mer än invandrare... då är fan svenskarna så mycket smidigare!!

Jo jag håller med delar av bergsjön är rätt lugna faktiskt. Hur vet du att svenskar är mycket smidigare? Har du blivit rånade av såpass många svenskar och invandrare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

17 procent?

Vore bra om båda angav varsin källa så att läsarna kan bedöma själva vilken uppgift som verkar mest rimlig.

håller med. men förra "svart topicen" blev väl alla som skrivit i den idiot förklarade och sen låstes den och den försvann för alltid. :wub: varför får den här rasist topicen finnas för? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...