Jump to content

måste man vara svart


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

måste man vara svart... jag är inte rassist eller nått sånt... men jag vill ändå spela med en vit gubbe eftersom jag är det själv...

sjuk jävla tråd. inte f*n är det någon som börjar kommentera när dte är en vit kille men när det är en svart killen då ska man börja klaga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det inte är rasistisk att man vill spela som vit, själv tycker jag inte att det spelar någon större roll (tycker CJ ser grym ut) men ändå vill jag kunna variera ibland.

Ett altenativ är ju att modda!

Onödig tråd dessutom, tänk först skriv sedan... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad är det att bli så jävla sur för?!

han säger att han inte är rasist utan säger att han bara hellre skulle vilja spela som vit efter som att han själv är det.

och?!

som JohnnyH87 sa.. dock menat på annat vis kan jag tänka mig; Kan de inte banna alla intolleranta jävla idioter?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det inte är rasistisk att man vill spela som vit, själv tycker jag inte att det spelar någon större roll (tycker CJ ser grym ut) men ändå vill jag kunna variera ibland.

Ett altenativ är ju att modda!

Onödig tråd dessutom, tänk först skriv sedan... ;)

Ville du vara svart i VC och GTA3 också för variation? Jag hörde då ingen som klagade på att GTA3 snubben och Tommy var vita och att dom hälfre skulle spela som svarta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...