Jump to content

måste man vara svart


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag undrar, precis som Arvid, varför du(Okka) tror att han inte har respekt för svarta bara för han heter Swemetal?!?!

Nån av er sa att ingen klagade på att man var vit i III o VC! Men det var många som gjorde så och istället för att säga "E du rasist eller?" sa alla "Ja dom på R* verkar vara rasister!"...hur dumma får man bli! Tror ni att man inte kan vara rasist bara för man är svart?!?! Om man är svart och inte gillar vita är man lika mycket rasist som om en vit skulle säga att han inte gillar svarta!

Jag har hört folk säga "viting","whiteboy", "blekbög" fler gånger än jag hört folk säga "blatte", "neger" etc!!

Och massa utlännigar här säger "fan vad jag hatar detta landet och dom som bor här"! DOM är dom riktiga rasisterna!!!!

Att många slår ner, rånar, och vid ett tillfälle på min skolan blev en 5-årig svensk dödad av två 20-åriga albaner, bryr ingen sig om!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar, precis som Arvid, varför du(Okka) tror att han inte har respekt för svarta bara för han heter Swemetal?!?!

Nån av er sa att ingen klagade på att man var vit i III o VC! Men det var många som gjorde så och istället för att säga "E du rasist eller?" sa alla "Ja dom på R* verkar vara rasister!"...hur dumma får man bli! Tror ni att man inte kan vara rasist bara för man är svart?!?! Om man är svart och inte gillar vita är man lika mycket rasist som om en vit skulle säga att han inte gillar svarta!

Jag har hört folk säga "viting","whiteboy", "blekbög" fler gånger än jag hört folk säga "blatte", "neger" etc!!

Och massa utlännigar här säger "fan vad jag hatar detta landet och dom som bor här"! DOM är dom riktiga rasisterna!!!!

Att många slår ner, rånar, och vid ett tillfälle på min skolan blev en 5-årig svensk dödad av två 20-åriga albaner, bryr ingen sig om!

Gräv gärna upp några poster där folk klagar på att man är vit och där man säger att R* är rasister. Sen det att han heter Swemetal så sätter ju tankarna direkt av mot vit makt och "patriot" musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gräv gärna upp några poster där folk klagar på att man är vit och där man säger att R* är rasister. Sen det att han heter Swemetal så sätter ju tankarna direkt av mot vit makt och "patriot" musik.

Med swemetal skulle jag tippa på att han menar Death Metal, som vi svenskar har väldigt många bra band i den genren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gräv gärna upp några poster där folk klagar på att man är vit och där man säger att R* är rasister. Sen det att han heter Swemetal så sätter ju tankarna direkt av mot vit makt och "patriot" musik.

Kanske patriot-musik då men patriotism har ändå ingenting med rasism att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med swemetal skulle jag tippa på att han menar Death Metal, som vi svenskar har väldigt många bra band i den genren.

Ja men kolla på Yngwie Malmsteen! Han e fan en av världens grymmaste gitarrister och ja älskar hans musik men den har inget me patriotism o rasism eller nazism att göra på nått sätt!

bara för man lyssna på nåt svenskt band behöver man inte vara rasist eller nått i den hörnan som GTAFreak insinurerade på!

Redigerad av Ozzy Osbourne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men kolla på Yngwie Malmsteen! Han e fan en av världens grymmaste gitarrister och ja älskar hans musik men den har inget me patriotism o rasism eller nazism att göra på nått sätt!

bara för man lyssna på nåt svenskt band behöver man inte vara rasist eller nått i den hörnan som GTAFreak insinurerade på!

Ja, men hur många ungdomar nuförtiden vet vem Yngwie Malmsteen är? (:!!!:) För dom är det bara massa skrän. (:!!!:)

...varför håller jag på som en gammal gubbe?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja precis! Han lyssnar tydligen inte på sån musik så han kan inte säga shit om det för han vet inget!

SweMetal, lär oss vad du menar! (:!!!:)

Men varför skulle det vara Deathmetal? om det är Heavy Metal istället (den svenska benämningen) så är det verkligen patriotiskt eftersom sångerna alltid bygger på strid, ära, fosterland, heder osv. Då tänker jag på band som Kamelot, Hammerfall, Manowar osv. Inget ont mot det men iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

måste man vara svart... jag är inte rassist eller nått sånt... men jag vill ändå spela med en vit gubbe eftersom jag är det själv...

Om du nu känner ett sånt j'vla tvång för att vara vit när du spelar kan du ju dra upp kontrasten på tv:n!! Vad spelar det för roll om man är vit eller svart? Spelar du spel bara för att spana in gubben du spelar med?

shit!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SweMetal, lär oss vad du menar! (:!!!:)

Men varför skulle det vara Deathmetal? om det är Heavy Metal istället (den svenska benämningen) så är det verkligen patriotiskt eftersom sångerna alltid bygger på strid, ära, fosterland, heder osv. Då tänker jag på band som Kamelot, Hammerfall, Manowar osv. Inget ont mot det men iaf.

Tror du med hela ditt hjärta att Heavy Metal är om strid etc???

MOHAHAHA! Det enda som skiljer HM mot Death Metal är att det inte är lika tungt! Har INGET med texten att köra! Bara för att vissa band som spelar HM har texter om strid etc betyder inte att dom kallas Heavy Metal band för deras texter! HM kan ha texter om vad som fucking helst! Ha fakta innan du skriver en massa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men hur många ungdomar nuförtiden vet vem Yngwie Malmsteen är? (:!!!:) För dom är det bara massa skrän. (:!!!:)

...varför håller jag på som en gammal gubbe?

Topp3: Jag vet vem Yngwie Malmsteen är.

Ozzy_Osbourne: Jag håller med om att man inte kan gå efter hans namn(swemetal) om han är rasist eller ej. Själv lyssnar jag på metal också så jag vet att de finns svinmånga bra svenska metalband och ingen av dom förknippas med rasism. Men att man orkar bry sig om att man är svart eller vit som han gör tycker jag är totalt onödigt. Vem bryr sig? Sen kan de bara vara lite förnyande för GTA-spelen att man kan spela som svart eftersom man får ta ställning till hur de har det i deras kvartér och man kanske till och med får känna att de är lite förtryckta av de amerikaner som påstår sig vara "mer värda" än dom. Intressant tycker jag.

"It dosen´t matter if you´re black or white"

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...