Jump to content

måste man vara svart


 Share

Recommended Posts

sjuk jävla tråd. inte f*n är det någon som börjar kommentera när dte är en vit kille men när det är en svart killen då ska man börja klaga

det är ju precis tvärtom!!!!!

få se nu... han vill vara vit för han är vit... han får skäll och blir kallad nazist

den andre ville vara svart för han är chilenare... ingen bryr sig... ok... lite konstigt att ingen bryr sej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

okka: varför tror du att han har mindre respekt för mörkhyade bara för att hans nickname är Swemetal? Förklara tack.

...i samband med att han gör en sån här topic...

" Jag menar bara att Swemetals namn kan förknippas med patriotisk musik men definitivt inte med vitmakt-musik som GTA3 freak sa."

Det är så jag menar. Inte att han är rasist, men har lite fördomar emot svarta. Men jag vet inte, jag känner honom ju inte så...

Edit.

Är inte hela den här disskusionen lite väl off-topic?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...i samband med att han gör en sån här topic...

" Jag menar bara att Swemetals namn kan förknippas med patriotisk musik men definitivt inte med vitmakt-musik som GTA3 freak sa."

Det är så jag menar. Inte att han är rasist, men har lite fördomar emot svarta. Men jag vet inte, jag känner honom ju inte så...

Edit.

Är inte hela den här disskusionen lite väl off-topic?

jag hade fanimej hellre velat vara vit, inte för att jag bryr mig om hudfärg uta för jag gillar inte sån här "ghetto stil" eller whatever

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SweMetal, lär oss vad du menar! (:!!!:)

Men varför skulle det vara Deathmetal? om det är Heavy Metal istället (den svenska benämningen) så är det verkligen patriotiskt eftersom sångerna alltid bygger på strid, ära, fosterland, heder osv. Då tänker jag på band som Kamelot, Hammerfall, Manowar osv. Inget ont mot det men iaf.

Asså heavy metal har ett brutalt mycket större utbud än de grupper du nämde. De grupper du nämde handlar ofta om strid ja, men inte i rasistiska sammanhang. Iron Maiden handlar också om strid tex och de lyssnar ju skitmånga på och de vet alla att de inte är av rasisktiska skäl de skriver texter om strid. Det tycker väl helt enkelt bara att texter om strid passar bäst till deras musik. Det är en sak att skriva något och en helt annan sak att göra och tycka det man skriver om. Det är ungefär samma sak som att rockstar gör ett spel med våld för att de passar dom bäst. Men bara för att de gör ett spel där man kör över folk m.m. så tycker nog dom inte det är rätt att göra det i verkligheten, eller vad tror du??

Tyckte du tog väldigt dåliga exempel. Band som skulle vara värda att nämnas när det snackas om just patriotsk(inte vanlig metal) musik är väl isåfall Ultima Thule och och möjligtvis HEL.

Ni får ju lära er att skilja på saker och ting innan ni uttalar er om något ni inte har kunskap om till 100%

De flesta som lyssnar på vanlig metal har inga rasistiska åsikter över huvudtaget, de vill bara lyssna på det de älskar mest. Finns till och med metal musik som har antirasistiska texter så metal och rasism går inte ihop. Och vad gäller ultima thule och sånt shit, det är ingen riktigt metal.

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det sa jag inte heller. Jag menar bara att Swemetals namn kan förknippas med patriotisk musik men definitivt inte med vitmakt-musik som GTA3 freak sa.

Jasså gör inte t.ex Pluton Svea metal på svenska(swe)? (:!!!:)

och du ozzy fan vad du tjötar om att jag säger att black metal och allt är rasistiskt, har jag absolut inte sagt.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja alla har olika åsikter angående detta samtalsämnet helt enkelt(så har det alltid varit och så kommer det alltid att bli) så jag tycker att vi alla lägger ner detta snacket så får var och en tycka vad man vill. Så nu går vi hand i hand ut ur denna topicen.

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

måste man vara svart... jag är inte rassist eller nått sånt... men jag vill ändå spela med en vit gubbe eftersom jag är det själv...

Antar att du spelat Vice City, Tommy Vercetti är ju har italiensk bakgrund(hör man på namnet och han jobbar/jobbade mafian). Antar att det inte störde dig...

+att det är en jävligt onödig tråd

Edit: utgår från att du inte har italiensk bakgrund, och så är ju CJ från slummen också där det inte bor så många vita kan jag tänka mig

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att du spelat Vice City, Tommy Vercetti är ju har italiensk bakgrund(hör man på namnet och han jobbar/jobbade mafian). Antar att det inte störde dig...

+att det är en jävligt onödig tråd

Edit: utgår från att du inte har italiensk bakgrund

Och där har du antagligen beviset på att han inte e rasist/nazist?

Sen så tycker jag det ska bli kul med ett gangsta gta ist. för mafia gta... även om jag älskar Mafia spel ^^ (o filmer för dendelen...)

Annars som mikolan sa... inget tyder på att topicstartaren är rasist eller nasist...

Han kanske bara vill att karaktären ska vara mer lik honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar Tekken serien och jag spelar nästan alltid med Jin och han e Japan och jag e svart, Klagar jag? Nej! samma sak med Vice city så spelar man ju med tommy och han e vit, Klagar jag? Nej! så sluta upp med att göra sånna här trådar!

w0rd!

Alltså vem bryr sig om han är mjölkis eller neger, vafan...det viktigaste är la att han är människa eller?? Dessutom så är det bara att låta bli att köpa det då om det är så jobbigt att vara neger, jag är glad att man är neger för jag gillar förändringar och alla andra har man varit viting. Så får man prova på nått nytt ni vet, beside, CJ är inte svart...Ni som säger det har ju tydligen inte sätt svarta saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså gör inte t.ex Pluton Svea metal på svenska(swe)? (:!!!:)

och du ozzy fan vad du tjötar om att jag säger att black metal och allt är rasistiskt, har jag absolut inte sagt.

Ja? So? Om ETT band gör d? OOOOCCCHHH?

Det gör ingen skillnad!

Nä så du sa aldrig att Heavy Metal förknippas till vit-maktsmusik??? Förnekar du d?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...