Jump to content

Regler för kommentarer!


tojo909
 Share

Recommended Posts

Nää nu har han gått för långt allså hultan... Vad är det för j*vla diktator sk*t egentligen!!! Ska man inte få skriva sin egen komentar nu längre??? vad f*n är det för j*vla sk*t egentligen? Tror han att han är ägare av våra hjärnor så att han ska bestämma vilka ord vi ska skriva, och vilka ord vi inte ska skriva? Komentarer finns så att varje medlem av denna sajt eller besökare ska få skriva vad just han/hon tycker om en nyhet som just blivit upplagd på sajten.

Detta är verkligen inte rätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, och sen när blev du ägare av GTAsajten?

Såvitt jag minns betalar Hultan för att ha sajten, och han bestämmer.

Och tro mig, jag har känt Hultan i.. öhm... två år typ, han gör inte saker i onödan. Antagligen blev det så av samma anledning som "stava rätt"-grejen i SA-forumet, det var så mycket så det blev ett problem.

Så acceptera eller dra, vi skiter i vilket. Capiche?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte ägare av GTA-sajten men jag tycker att människor ska få skriva vad dom vill så länge det inte är något hot,diskriminireing mm mm... Man har ju sin frihet eller hur? Är detta Sverige eller? Eller bor vi i Kuba???

Men trög. Hultan driver sajten, jag tror han vet vad som är bäst för den. Om folk inte klarar av att skriva hursomhelst, då måste han införa regler mot det. Om majoriteten inte klarar av friheten, då får den begränsas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte ägare av GTA-sajten men jag tycker att människor ska få skriva vad dom vill så länge det inte är något hot,diskriminireing mm mm... Man har ju sin frihet eller hur? Är detta Sverige eller? Eller bor vi i Kuba???

Varför skylla på Hultan? Skyll på dom som skriver de onödiga kommentarerna ist!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror han att han är ägare av våra hjärnor så att han ska bestämma vilka ord vi ska skriva, och vilka ord vi inte ska skriva?

Nej, faktiskt inte, men han är dock ägare av detta forum.

Jag håller med Hultenius, mycket skitsnack till kommentarer, inte mycket vettigt skrivs, mest skit..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää nu har han gått för långt allså hultan... Vad är det för j*vla diktator sk*t egentligen!!! Ska man inte få skriva sin egen komentar nu längre??? vad f*n är det för j*vla sk*t egentligen? Tror han att han är ägare av våra hjärnor så att han ska bestämma vilka ord vi ska skriva, och vilka ord vi inte ska skriva? Komentarer finns så att varje medlem av denna sajt eller besökare ska få skriva vad just han/hon tycker om en nyhet som just blivit upplagd på sajten.

Detta är verkligen inte rätt...

Du är ett riktigt *barn...

tycker Hultenius gjorde helt rätt i det han gjorde..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte ägare av GTA-sajten men jag tycker att människor ska få skriva vad dom vill så länge det inte är något hot,diskriminireing mm mm... Man har ju sin frihet eller hur? Är detta Sverige eller? Eller bor vi i Kuba???

okej, då kan jag gå hem till dig och klottra ner ditt hus? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skylla på Hultan? Skyll på dom som skriver de onödiga kommentarerna ist!

Med tanke på att han klagar, så får han troligtvis skylla sig själv isf...

Tycker för övrigt att det är mycket bra av Hultan att införa det här...

Redigerad av Zyber
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte ägare av GTA-sajten men jag tycker att människor ska få skriva vad dom vill så länge det inte är något hot,diskriminireing mm mm... Man har ju sin frihet eller hur? Är detta Sverige eller? Eller bor vi i Kuba???

Vad då bestäma? ska vi ha tex. inlägg på nyheten "Ny film till SA!"

Någon som vet hur man klarar första uppdraget i vc????????????????

Nej LOOOOOL e du så kass?!??!?!? HAHHAHAHHAHAHAHHHAHH!!!

Jag e faktisgt ny med VC så reta mig inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är bara spam och jag hatar specielt när folk har så många tecken i radn så blir hemsidan helt konstig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner lukten av fjäsk här... *puss* *puss* ;)

Finns vissa här som säger "Du har fel!" bara för att dem andra flesta säger det... Sluta upp med det där... hatar sånt! :D

Jag tycker tojo909 har rätt angående att vi ska ha rätt att säga vad vi tycker och så men det betyder att jag inte håller med er andra som inte gillar spammandet... hatar det lika mycket som ni gör...!

Men nu lägger vi ner den här topicen, eller hur?

*REPORTED*

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää nu har han gått för långt allså hultan... Vad är det för j*vla diktator sk*t egentligen!!! Ska man inte få skriva sin egen komentar nu längre??? vad f*n är det för j*vla sk*t egentligen? Tror han att han är ägare av våra hjärnor så att han ska bestämma vilka ord vi ska skriva, och vilka ord vi inte ska skriva? Komentarer finns så att varje medlem av denna sajt eller besökare ska få skriva vad just han/hon tycker om en nyhet som just blivit upplagd på sajten.

Detta är verkligen inte rätt...

Är du riktigt funtad? Klart Hultan får göra vad han vill med sin egen sajt. Bara för att det är ett fritt land betyder inte det att det skall finnas något kommentar system. Det är som att jag skulle säga: "Fan ta min kropp den låter mig inte prata genom naveln. Diktator! Detta är ju ett fritt land jag har rätt att prata genom min navel!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner lukten av fjäsk här... *puss* *puss* :rolleyes:

Finns vissa här som säger "Du har fel!" bara för att dem andra flesta säger det... Sluta upp med det där... hatar sånt! :shifty:

Jag tycker tojo909 har rätt angående att vi ska ha rätt att säga vad vi tycker och så men det betyder att jag inte håller med er andra som inte gillar spammandet... hatar det lika mycket som ni gör...!

Men nu lägger vi ner den här topicen, eller hur?

*REPORTED*

HA HA... Håller med dig... Att det fjäskas för mycket.. Jag har personligt inget emot Hultan. Detta är en bra sajt, jag är oxå emot spam! men man måste ju kunna säga vad man vill. Även om man går emot hultan ibland. Klart man ska kritisera ifall man tycker att något inte är rätt!! Jag tror att dom flesta tycker som jag fast dom vågar bara inte säga något..

För er som gillar techno:

DJ TOJO - "Tommy Vercetti Dancing"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HA HA... Håller med dig... Att det fjäskas för mycket.. Jag har personligt inget emot Hultan. Detta är en bra sajt, jag är oxå emot spam! men man måste ju kunna säga vad man vill. Även om man går emot hultan ibland. Klart man ska kritisera ifall man tycker att något inte är rätt!! Jag tror att dom flesta tycker som jag fast dom vågar bara inte säga något..

För er som gillar techno:

DJ TOJO - "Tommy Vercetti Dancing"

Jag accepterar Hultans beslut, men det verkar inte du göra. Om du inte trivs med ditt problem kan du sticka eller stanna och lida av problemet.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många av de äldre besökarna skräms nog iväg när de ser hur låg nivå det är på vissa kommentarer så jag tycker det är bra av hultan att införa striktare regler.

Tojo: om du absolut måste göra reklam för din tjatiga techno sörja ( :rolleyes: ) så länka till den i din signatur istället för i andra trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...