Jump to content

Carl Johnson


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Neger" e ingen kränkning!!!!!! fattar du nte d???

D e från spanskans "negro" och betyder svart! Då e d stötande att saja "svart" oxå!"

det har blivit en kränkning fattar du int d??? (w00t)

jag svär om du går ut på stan till ett gäng med svarta killar och säger "hej alla negrer!" eller "yo nigga!" så kommer du får en smäll :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det har blivit en kränkning fattar du int d??? (w00t)

jag svär om du går ut på stan till ett gäng med svarta killar och säger "hej alla negrer!" eller "yo nigga!" så kommer du får en smäll :shifty:

D e lika mycket en kränkning som att saja "Hallå du där"!!!

Dom som tror att neger e en kränkning har 50 I.Q!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Neger" e ingen kränkning!!!!!! fattar du nte d???

D e från spanskans "negro" och betyder svart! Då e d stötande att saja "svart" oxå!"

Men herregud, dumma ungar!

Du kan väl för f*n inte säga vad andra tycker är kränkande.

Om nån går fram till dih och säger att du är ett rövhål, blir inte du kränkt då?

Blir du då mindre kränkt för att killarna som sa det påstår att det inte är en kränkning för att det kommer från ordet röv, och det är nått man skiter med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om en vit kille kommer fram till mig och säger "viting"" då tänker jag: öhh?

fast om en svart kille går fram till mig och säger "viting!" tar jag en aning illa upp..

är igentligen så dumt att hudfärgen ska spela roll!

(w00t)

BTW, miami_vice om du inte ändrar ditt språk sådär så kommer du antagligen åka på spö nån dag :shifty: så varför trotsa med att säga ne*er?

dom vill kanske inte bli kallade nånting medans dom vita e "vanliga människor"?

låter ganska konstigt va???

Redigerad av KebabRulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Neger" e ingen kränkning!!!!!! fattar du nte d???

D e från spanskans "negro" och betyder svart! Då e d stötande att saja "svart" oxå!"

Men om folk uppfattar det som en kränkning så är det en kränkning. Det används som slagord av rasister mot färgade människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om folk uppfattar det som en kränkning så är det en kränkning. Det används som slagord av rasister mot färgade människor.

mörkhyad är rätta ordet tycker jag. neger och svarting är OTROLIGT rasistiskt och sånt skit är så otroligt töntigt och onödigt.

BTW, jag tycker att det ska bli coolt att carl ska bli mörk hyad :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla sägger "jag vill inte vara en svart gubbe på spelet men jag är inte rasist på riktigt" eller nåt sånt! erat omedvetnande gör mig illamående!!! gå och dö :shifty:

Men fatta att man inte kan jämföra en datorspelsfigur med en riktig människa. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara, snälla Arvid, varför inte! :shifty:

Det handlar ju exakt om samma sak...

Ehh nej, en datorspelsgubbe är bara är en modell med texturer skapad i en dator och man är inte det minsta rasist om man tycker att texturerna ska ha en viss färg.

Det finns folk som tycker att det är bättre att Carl kommer vara svart än att han är vit, tycker du att de är rasister? (w00t) Om du anser att det är rasistiskt att tycka att en datorspelsfigur ska vara ljushyad är det ju lika rasistiskt att tycka att han ska vara mörk. (w00t)

Angående böcker, ni känner säkert till "10 små negerpojkar" av Agatha Christie, en av hennes mest kända deckare, ska den behöva byta namn nu bara för att vissa fått för sig att "neger" är ett rasistiskt ord?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska bli coolt och se hur Carl är som person, om han är en som säger "yo madogz wazup homiez!" eller en uppfostrad kille :shifty:

i alla gta spel göra jag skins till en svart gangster med häng byxor och tatueringar

men nu slipper jag (w00t)

Redigerad av KebabRulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh nej, en datorspelsgubbe är bara är en modell med texturer skapad i en dator och man är inte det minsta rasist om man tycker att texturerna ska ha en viss färg.

Det finns folk som tycker att det är bättre att Carl kommer vara svart än att han är vit, tycker du att de är rasister? :huh: Om du anser att det är rasistiskt att tycka att en datorspelsfigur ska vara ljushyad är det ju lika rasistiskt att tycka att han ska vara mörk. -_-

Angående böcker, ni känner säkert till "10 små negerpojkar" av Agatha Christie, en av hennes mest kända deckare, ska den behöva byta namn nu bara för att vissa fått för sig att "neger" är ett rasistiskt ord?

Hmm.. ska inte denna modell med textur föreställa en människa...?

Det spelar ingen roll om det är en animerad gubbe och en riktig gubbe... Det ska ju föreställa en människa. Det här är inte Tetris för Guds skull...

Jag vet inte om det är rasistiskt att folk föredrar vit/mörk gubbe i spelet... Alla har väl rätt att säga sin åsikt så därför håller jag tyst om det där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gillar att carl jonson är mörk hyad..

det är fel att kalla någon för neger :huh:

säg mörk hyad istället!!

jag blir förbannad på folk som använder ordet neger -_-;):angry:

Jag skulle vilja vara mörk hyad!

dom håller inte på att trycka ner dom så kallade "vita" :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gillar att carl jonson är mörk hyad..

det är fel att kalla någon för neger :huh:

säg mörk hyad istället!!

jag blir förbannad på folk som använder ordet neger -_-;):angry:

Jag skulle vilja vara mörk hyad!

dom håller inte på att trycka ner dom så kallade "vita" :angry:

jaså du tror nte d?

anar du så många ggr ja hör ordet "svenne" på min skola?!?!

D e precis lika kränkande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om en vit kille kommer fram till mig och säger "viting"" då tänker jag: öhh?

fast om en svart kille går fram till mig och säger "viting!" tar jag en aning illa upp..

är igentligen så dumt att hudfärgen ska spela roll!

-_-

BTW, miami_vice om du inte ändrar ditt språk sådär så kommer du antagligen åka på spö nån dag :huh: så varför trotsa med att säga ne*er?

dom vill kanske inte bli kallade nånting medans dom vita e "vanliga människor"?

låter ganska konstigt va???

Ja har sagt neger till många negrar men dom måste varit smarta för dom förstod att ja nte menade åntt kränkande!!!

D beror på hur man sajer d!!!

Sajer ja "du negerjävel"! då e d så klart kränkande men d e bara för man sajer jävel!!

Sajer ja "Hur e d att vara neger?" så tar man nte illa upp om man har vet vad "ordförståelse" betyder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...