Jump to content

Carl Johnson


 Share

Recommended Posts

Ja har sagt neger till många negrar men dom måste varit smarta för dom förstod att ja nte menade åntt kränkande!!!

D beror på hur man sajer d!!!

Sajer ja "du negerjävel"! då e d så klart kränkande men d e bara för man sajer jävel!!

Sajer ja "Hur e d att vara neger?" så tar man nte illa upp om man har vet vad "ordförståelse" betyder!

Okej, vad tror du skulle hända om du gick fram till en vit person du inte kände och frågade:

"-Vad är det för något han har där?"

"-Vem?"

"-Negern, därborta."

Tror nog den personen skulle sett dig som en rasist...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, vad tror du skulle hända om du gick fram till en vit person du inte kände och frågade:

"-Vad är det för något han har där?"

"-Vem?"

"-Negern, därborta."

Tror nog den personen skulle sett dig som en rasist...

isf e Colan som startade denna topic en rasist för han skrev "att man e neger"!!

Ja ser nte d som rasistiskt alls!

blir du kränkt om någon går fram ti daj o sajer "fan va du e vit"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

isf e Colan som startade denna topic en rasist för han skrev "att man e neger"!!

Ja ser nte d som rasistiskt alls!

blir du kränkt om någon går fram ti daj o sajer "fan va du e vit"?

Ordet "neger" har inte alltid haft samma betydelse som det har idag. Om man slår upp ordet neger i en ordbok från början av 1900-talet så står det ungefär såhär:

Neger - hälften människa, hälften apa

då förstår du kanske vilken sjuk uppfattning folk hade om svarta människor och nu kanske du kan respektera att vissa av dem inte vill bli kallade neger.

Så tjafsa inte mer nu, du vet att du har fel :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle det vara rasistiskt att tycka att Carl Johnsson inte ska vara neger? Får man inte ha en åsikt om hur man tycker att huvudkaraktären ska se ut eller? :huh:

Jag hade hellre sett att spelaren varit vit men det betyder inte att jag har något emot negrar i verkligheten. Herregud det är ju bara ett spel!

W0rd! Bara för att man bråkar eller nåt med en "färgad" människa så betyder inte det att man är rasist. Då kan man lika säga att "Du hatar vita, för du bråkade med honom!". Fast rasism är nåt som jag är helt emot (sa det för att ingen ska misstolka detta).

By the way: Hur tror ni dom "färgade" känner sig när vi diskuterar detta? Tycker att det ska va en specifik regel i detta forum att man inte får diskutera på nåt dumt sätt att man är "färgad".

< < < < < <

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gillar att carl jonson är mörk hyad..

det är fel att kalla någon för neger :huh:

säg mörk hyad istället!!

jag blir förbannad på folk som använder ordet neger -_-;):angry:

Jag skulle vilja vara mörk hyad!

dom håller inte på att trycka ner dom så kallade "vita" :angry:

Hahahahahahahahahaha! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd! Bara för att man bråkar eller nåt med en "färgad" människa så betyder inte det att man är rasist. Då kan man lika säga att "Du hatar vita, för du bråkade med honom!". Fast rasism är nåt som jag är helt emot (sa det för att ingen ska misstolka detta).

By the way: Hur tror ni dom "färgade" känner sig när vi diskuterar detta? Tycker att det ska va en specifik regel i detta forum att man inte får diskutera på nåt dumt sätt att man är "färgad".

< < < < < <

hade ja vatt så kallat "färgad" så hade ja vatt mer kränkt av att ni försöker cencurera ordet "neger" än av att bli kallad "neger"!!!

Precis som om d vore dåligt att vara neger!!

BTW: När en vit e åksjuk e han grön, när en vit e generad e han röd, när en vit e arg e han röd....o ni kallar svarta för färgade?!?!?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok flickor, här är min åsikt: (partar till den lite genom att göra den i Arial)

Ordet neger betyder, som många har sagt, svart. Jag vet mycket väl att ordet har missbrukats av massa jävla idioter så det har blivit ett skällsord, och jag kan också tänka mig att folk tar illa upp på det.

MEN, om vi ska bryta denna dåliga tränd att neger skulle vara något fult, är det sista vi ska göra att sätta tabu på att använda det! Hur kul tror du det är att det man egentligen är har blivit ett nedlåtande skällsord?

Man måste göra neger till något naturligt igen. Det är sånna som ni som gör det till nåt fult även idag. Jag vill påstå att det är mycket mer rasistiskt att låtsas att ordet är fult än att använda det helt normalt för vad det egentligen betyder.

W0rd, inte sant?

Edit, Nu sa Miami_Vice det som jag också säger men what the heck.

Och en sak till. Det heter mörkhyad, inte mörk_hyad :huh:

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok flickor, här är min åsikt: (partar till den lite genom att göra den i Arial)

Ordet neger betyder, som många har sagt, svart. Jag vet mycket väl att ordet har missbrukats av massa jävla idioter så det har blivit ett skällsord, och jag kan också tänka mig att folk tar illa upp på det.

MEN, om vi ska bryta denna dåliga tränd att neger skulle vara något fult, är det sista vi ska göra att sätta tabu på att använda det! Hur kul tror du det är att det man egentligen är har blivit ett nedlåtande skällsord?

Man måste göra neger till något naturligt igen. Det är sånna som ni som gör det till nåt fult även idag. Jag vill påstå att det är mycket mer rasistiskt att låtsas att ordet är fult än att använda det helt normalt för vad det egentligen betyder.

W0rd, inte sant?

Edit, Nu sa Miami_Vice det som jag också säger men what the heck.

Och en sak till. Det heter mörkhyad, inte mörk_hyad :huh:

Idiot...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idiot...

Konstruktivt, upplyftande och man förstår ditt budskap.

Vem är idioten egentligen? EvilOL sammanfattade allting väldigt bra, så till och med ididoter som du skulle förstå. Varför vägrar du försöka förstå ens en gång? Sitter du fast i dina egna dumma åsikter eller?

EvilOL: Applåder. :huh:

2dope: Knip käft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstruktivt, upplyftande och man förstår ditt budskap.

Vem är idioten egentligen? EvilOL sammanfattade allting väldigt bra, så till och med ididoter som du skulle förstå. Varför vägrar du försöka förstå ens en gång? Sitter du fast i dina egna dumma åsikter eller?

EvilOL: Applåder. :lol:

2dope: Knip käft.

Haha..verkar som har svårt att förstå ett så enkelt ord som idiot,idiot.

Varför vägrar du försöka förstå ens en gång? Sitter du fast i dina egna dumma åsikter eller?

Vad fan vet du om det? Verkar som att de är du som sitter fast i dina åsikter. narrow-minded frruuuck...

Redigerad av 2dope
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns uppenbarligen en del ignoranta idioter på det här forumet!

"Neger kommer från Spanskan och betyder svart"

So fucking what? Kan det inte vara ett skällsord bara för att det från början betydde svart?

"Det är inget skällsord, fatta"

Bestämmer ni det? Ta en historiebok och slå upp Amerikanska inbördeskriget!

Alla som har skrivit i den här topicen är fullkomliga idioter!

P.S Ni ska inte ta ovanstående som något negativt eftersom jag bestämt att idiot är ett positivt laddat ord, från och med nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...