Jump to content

Carl Johnson


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ROFLMAO! ROFLMAO! ROFLMAO! :P Denna Topic är så rolig för den har spårat ur! :blink: Är alla i denna Topic självhatare eftersom detta är en "Bara- idioter- skriver- i- denna- Topic"? Jag hatar inte mig själv!  ^_^   Men jag hatar er eftersom ni är ena förbaskade självhatare! Finns bara ett ord att beskriva denna Topic med: ROFLMAO! (w00t):lol::lol:

Och när nån Mod eller Admin hittar den: *CLOSED*...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet du vad AND1 är för gäng?

ett street basket gäng som är mästare.

dom har typ 15 medlemmar och alla är svarta utom EN!

och han e nästran bäst i det lager :blink:

:P hm, där ser man. Men vem vet om dom snackar skit om honom på fritiden, tex -Punk ass white basket boy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad är det för rasistist med att inte tycka att huvudpersonen ska vara svart?

jag vill inte att huvudpersonen ska vara svart.. eftersom jag är vit. för det är väll inte jag rasist?

jag vill inte att huvudpersonen ska vara tjej.. eftersom jag är kille. för det är väll inte jag kvinnohatare?

angående bråket om neger är rasistigt eller ej:

neger kommer från ordet negro som betyder mörkhyad

jag tycker inte att ordet neger är kränkande. men använder det inte just eftersom det blir ett sånt här jävla liv såfort man använder det.. så oavsett om det är kränkande eller ej.. eftersom de flesta verkar ta illa upp av ordet neger.. så kan man väll säga svart istället.. eller?

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad är det för rasistist med att inte tycka att huvudpersonen ska vara svart?

jag vill inte att huvudpersonen ska vara svart.. eftersom jag är vit. för det är väll inte jag rasist?

jag vill inte att huvudpersonen ska vara tjej.. eftersom jag är kille. för det är väll inte jag kvinnohatare?

angående bråket om neger är rasistigt eller ej:

neger kommer från ordet negro som betyder mörkhyad

jag tycker inte att ordet neger är kränkande. men använder det inte just eftersom det blir ett sånt här jävla liv såfort man använder det.. så oavsett om det är kränkande eller ej.. eftersom de flesta verkar ta illa upp av ordet neger.. så kan man väll säga svart istället.. eller?

:P

Negro betyder svart på latin, itne mörkhyad.

Men eftersom vissa personer finenr det kränkande så tycker jag vi slutar använda det from. nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...