Jump to content

Äkta Screeshots från spelet!!!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 212
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Tyst ungar!

Jag älskar detta! I love ya Rockstar!

Fan, ah kan redan tänka mig:

Möte med sina rivaler på en basket plan sen ba BAMBAM*

Lagliga job: Post eller cykelbud

Sen har min sina lilla egen lilla skit lya, där man sparar.

Hoppas det blir som GTA 2 där det finns 4 olika gäng så får man välja själv om man vill jobba för dem.

OCH BODYGUARDS köpa lite bodyguards vore såå jääävla skönt och sen cruisa med en limo.

Råna folk, inte köra över dem eller döda dem.

AI:n skulle kunna bli lite smartare så de inte fastnar i väggen

Aja fan vet ingen var man kan posta förslag eller nåt sånt? Nåt officiellt fan forum..?

Redigerad av curry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser jag ett inlägg till som inte har med ämnet att göra kommer den personen få en varning! :lol:

Hmm, har inte heller skrivit nåt i den här tråden än... härliga screens fast den andra bilden med cykeln ser ut att vara tagen i Vice City. Jag hade hoppats på San Fransisco men Los Angeles är ju inte så dumt det heller. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moget att göra en post bara därför man känner sig udda som inte har gjort det tidagare i en tråd...

Hellre känna sig udda än att vara.. :lol:

Jaja glöm det.. San Andreas ser gubbnice ut! Hoppas det kommer fler screens i den där tidningen som kommer snart.

PS:

Satan va strängt forum! Ingen känsla liksom..

Redigerad av 2dope
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyst ungar!

Jag älskar detta! I love ya Rockstar!

Fan, ah kan redan tänka mig:

Möte med sina rivaler på en basket plan sen ba BAMBAM*

Lagliga job: Post eller cykelbud

Sen har min sina lilla egen lilla skit lya, där man sparar.

Hoppas det blir som GTA 2 där det finns 4 olika gäng så får man välja själv om man vill jobba för dem.

OCH BODYGUARDS köpa lite bodyguards vore såå jääävla skönt och sen cruisa med en limo.

Råna folk, inte köra över dem eller döda dem.

AI:n skulle kunna bli lite smartare så de inte fastnar i väggen

Aja fan vet ingen var man kan posta förslag eller nåt sånt? Nåt officiellt fan forum..?

bra ideer, det här med att ta jobb tycker jag också att de ska utöka.. Jobb som: livakt, vakt, brevbäre, clown på fester (Like Icp madafakos!) etc Finns hur många jobb som helst som de borde kunna ha med, istället för att bara ha: Ambulans, pizza bud, brandman och polis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag tänkt lite, och läst ny info, och ångrar mig, GTA är GTA även om det är Hip-hop, hårdrock, contry eller opera.

Det kommer bli coolt att man kan driva casionon, men coolast att man måste käka så man är pigg :lol:

Gå in i en pizzaria och käka med gänget, så kommer El Paso och hans gäng in i pizzerian så blir det gängbråk. Skitcoolt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag tänkt lite, och läst ny info, och ångrar mig, GTA är GTA även om det är Hip-hop, hårdrock, contry eller opera.

Det kommer bli coolt att man kan driva casionon, men coolast att man måste käka så man är pigg :lol:

Gå in i en pizzaria och käka med gänget, så kommer El Paso och hans gäng in i pizzerian så blir det gängbråk. Skitcoolt! ;)

Ja, det kommer aega, Längtar som H'..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas även att gängen inte plötsligt börjar skjuta när man äntrar deras område, utan börjar hota spelaren.

håller med det är inte så kul när har ett uppdrag och så får man punka på bilen på grund av att en gängkille skjutit sönder det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JIPPI LALA SALA STÅHEJSA PALA MANA PANI WEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:;):D;)

Det första infon om SA nu blir jag överlycklig! :wub: Jag är sjuk och har vart deti ett par dagar, så jag har inte varit och sett detta! FAAAAAAN VAD FIIIIIIINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B):wub:(w00t)^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...