Jump to content

Äkta Screeshots från spelet!!!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 212
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Vill minnas (<--- oh MVG-språk) att en av de första bilderna på Vice City innehöll en inlines-åkande brud.

Han menar väl att det inte är självklart att man kommer kunna cykla i SA..å andra sidan ser det ju faktiskt ut som att det är huvudpersonen (eller i allafall personen på de andra screensen) som cyklar..

Edit: fan, jag var för sen.. ^_^

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh Hoggert kna inte hålla mun...

Iaf så kanske det inte alls blir något cyklande i SA.... fick vi åka Inlines i VC? Nepp ^_^

Shut your mouth kid! Det är Clark Johnson (eller vad han nu hette, huvudpersonen) som åker på cykeln. Samma skor, samma byxor...

Karatemorfar = jaa! helt sjukt! Över 500 posts idag på GTAsajten...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tiptop käft med wildishöken Wild hawk eller inget..

Nej det skulle inte va något dumt drag, visst lite rock kanske men majoriten som du säger skulle va hip hop.. Men jag tycker det känns jävligt dumt att ha med någon annan musik stil i ett gangsta spel än hip hop

Edit: ja att man ska kunna bära på en bergsprängare är ett måste i spelet ^_^

Nej fy fan för hiphop, är det det stänger jag av radion (eller det gör jag iaf, bara för att jag strö mig så jävla mycke på att det var radio i motorcyklarna i VC) skulle inte förvåna mig om det är radio i cykeln i SA :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HUND PÅ EN AV BILDERNA! :o:P^_^

kolla under BMX`n och förstora bilden

lite suddigt men vad annars kan det vara???

så jävla bäst R* är om dem har lagt in djur i spelet :D

jag fattar inte det hela grejen att folk skulle tycka att det vore grymt

att döda djur medans man dödar folk i spelet ,

hur fan tänker kritikerna på ? idioter :)

varför skulle det vara omöjligt att R* har med djur i spelet

om man verkligen tänker på hur mycket andra grövre grejer

finns så borde djur vara inget :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

four person drive by bilden

liknar inte den närmaste gangstern tommy ??

han borde se hårigare och äldre ut som på bilden väl

och detta är ju 10 år eller nåt sånt efter vc

heh ljag vet lite lång sökta grejer men kanske ^_^

Tror inte det är Tommy, om han händelsevis inte har bytt hudfärg eller skaffat en grym solbränna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kommer kanske kunna att spela med fler personer än en den här gången ?? :)

Take Two Interactive were discussing GTA San Andreas at E3, and an audio stream was live over the internet. Here is a transcript of the conversation

Investor: I have two questions. The first one is: Can you give us a little more clarity on the San Andreas? It looks like you're moving away from sort of the themes of the past with the one main character.

Take-Two:First question is we're just building on the Grand Theft Auto franchise. It's not moving away from anything, it's actually moving to the next level. Expanding the game, expanding the content, and really focusing that brand filled with demand that's out there. The appetite for that product is unsurpassed by any product in the industry, and our guys feel real confident - have spent appromixately two years now taking that product to the next level. I think everyone will be pleased. I just want everyone to focus back when Vice City came out. It surpassed everyone's expectations concerned with the product itself. I think we're expecting the same from San Andreas.

förvirande men grejen som gör att många tror på just detta är att R* förnekar inte

det utan säger att dem bara bygger på mer och att dem tar det på ett ny nivå ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...