Jump to content

Äkta Screeshots från spelet!!!


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 212
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Bitch.

HAHAHA!!! :P

Höhum, jo Hugo, alla är inte såna. Din bitch. ^_^^_^

Men sprolla hudfärgen, han skulle kunna vara lila med gröna fyrkanter om han vill. Fortfarande GTA.

Och om du nu så gärna vill kan du ju byta skin.

Bitch... hahaha...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hip hop bögar

Ja oh fy fan, musikstilen har ju sååå mycket med den sexuella läggningen att göra.

Det var ju så det var där på den tiden... gängkrigen där, och sen så alla "bögar" som du kallade som lyssnade på hip-hop... jag tycker det verkar helt perfekt för tiden och platsen.

Men jag har inte så höga förväntningar på det här spelet... blir väl bara något ihoprafsat som VC blev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men din spånskalle, det var därför jag sa Fido :P

GTA är inte GTA om det är Ganstah Getto shit. Usch, kan det inte vara män i kavajare och ciggarer, som den riktiga maffian ska va, och inte en massa hip hop bögar som kutar om kring?

Du överdriver förvisso, men håller med om att GTA-känslan försvinner av sånt där. Iofs. lär det ju bli ett bra lir ändå. Vem vet, det lär ju finnas rika kvarter med "äkta mafiosos" också.

Sen kan man säkert byta kläder till nån kavaj eller så. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Tobbe, GAH

Okejdå, inte bögar, men jag kom inte på något annat i skrivande stund.

Jag kanske ska utrycka mig såhär : Jag hoppas inte San Andreas blir endast Hip Hop för jag hatar hip hop. Lyssna hellre på Tomas Dileva än Eminem... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ja men din spånskalle, det var därför jag sa Fido  :P

GTA är inte GTA om det är Ganstah Getto shit. Usch, kan det inte vara män i kavajare och ciggarer, som den riktiga maffian ska va, och inte en massa hip hop bögar som kutar om kring?

Fan vad kaxig du e ^_^

Vad skiljer GTA med en kille från hooden mot en kille i Hawai-skorta med svettringar under armarna?

"Det är inte GTA" vad fan är GTA då? Inget av spelen som det har varit en kostymbög (inte sexuell läggning) som direkt varit inom maffian?

EDIT:

Självklart blir det inte bara hip-hop din dummer. Är det musiken som är probbet förresten? Det som gör spelet till "inte ett riktigt GTA?" ^_^

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

allvarligt varför bråka om detta, smaken e olika.

förresten (apropå ingeting) så kommer nog PC användare att få vänta ett tag, har både PC, Xbox och PS2, men grafikenn kommer inte bli så betydligt bättre till PC, de e ju trots samma spel......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är boring med sånna gansters, gillar mera den andra maffian.

Epix : Annars vad? :P  Nu tycker jag att vi lugnar oss ett hekto...

Snälla, sluta ta Eminem som exempel bara därför du inte kan nått annat.

Hiphoptema, och? Det kommer säkert finnas en rockstation också så lilla du och alla andra hiphophatare blir nöjda.

Beeyotch!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner Hoggert lite smått :P Han är lite... *host host* sorry Hoggert! ^_^

Nej men Hoggert kan väl dissa så mycket han bara vill, sen att det bara är 3 screenshots så får väl folk för sig att hela staden ser ut så där. Vad är skillnaden? Man kanske börjar med att bo där istället för i något annat kvarter? Tror inte att det dominerar mer än vad det gjorde i Vice City ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...