Jump to content

Äkta Screeshots från spelet!!!


 Share

Recommended Posts

Bilderna ^_^:D som väntat :P

man ser på cykeln att grafik motorn är rejält förbättrad ^_^

gamespot sa att gta SA utspelar sig i modern miljö

runt 1990 och det är från R* dem fick infon av.

man kan läsa det här och dem verkar vara säkra på sin sak.

" A trio of images on the official San Andreas Web site seemed to confirm what many who have been following the game suspected. It will be set in modern times (not the 1970s-set game some had said) and will have a heavy West-Coast gangsta flava"

http://www.gamespot.com/ps2/adventure/gta4/news_6097570.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 212
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Från R*

Early, this morning, Rockstar released the first plot summary of GTA: SA, which confirmed its early 1990s millieu. Here it is vertbaim:

"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."

^_^:P

All the information released by Rockstar indicate that the controversial Grand Theft Auto: San Andreas has not lost the rough-and-ready nature of its predecessors

heh dem verkar inte ha gett in för alla protester , ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"a couple of corrupt cops frame him for homicide"

YES ! ^_^

det betyder att spelet börjar med att han rymmer från fängelset :P

alltid velat ha fängelse med i spelet igen ända sen gta2.

"CJ is forced on a journey"

kan mena att någon hjälper honom att rymma från fängelset sen fortsätter

det med att han ska jobba åt dem eller nåt.

och eftersom poliser satte ditt honom så kommer dem att spela större roll

den här gången.

heh kanske ,verkar vara en möjlighet att det börjar så ^_^

Redigerad av NiExun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från R*

Early, this morning, Rockstar released the first plot summary of GTA: SA, which confirmed its early 1990s millieu. Here it is vertbaim:

"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."

^_^:P

All the information released by Rockstar indicate that the controversial Grand Theft Auto: San Andreas has not lost the rough-and-ready nature of its predecessors

heh dem verkar inte ha gett in för alla protester , ^_^

Skön story!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAAAAAAAN.. Jag gråter.. Jag gråter.. Det här kommer bli ännu en hit av R* är jag säcker på.. jag klarar inte av att titta på det här, jag längtar alldeles för mycket efter det när jag tittar på de där bilderna :'(

Precis som jag ville att det skulle se ut.. GHETTO YAY!

EDIT: det enda som saknas nu är ett Icp gäng till det :P

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fan, haja vad knäckande! sitter på jobbet och tänkte kolla screenshotsen som jag inte sett än. upptäckte att företagets smartfilter gör att man inte kan kolla på sidan. finns bilderna på någon annan sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fast grafiken var ju inte den bästa tyvär :P

jag tror det är ps2 bilder. För att på webbhallen så är det dom bilderna till gta sa (på PS2) Och sen så kollar jag på GTA vc till pc och ps2 så var det helt olika bilder. I kvaliten också ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad gött, med screens.

Men det är en grej som gör mig orolig, hoppas verkligen inte man är en sån där hip-hop niggah som går och säger fuck och lyssnar på skitmusik, för jag hatar sånna. Altså, jag klankar inte ner på mörkhyade, alla människor har lika värde, men jag stör mig skitmycket på sånna som går omkring och håller på med pöspyxor och mössor och "Eminemar" sig... ^_^

Förövrigt verkar det kul, med BMX Tex :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...