Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skrev det här precis innan posterna försvann, skriver det igen, ifall någon vill veta.

Halloween-filmernas producent, Moustapha Akkad dog i Fredags på ett sjukhus i Amman. Han var ett av offren i ett terrorattentat mot ett hotell i Jordaniens huvudstad för några dagar sedan, hans dotter dog direkt. Akkad överlevde attacken men fick svåra skador och dog senare på sjukhuset.

Vill inte skapa en ny topic om det, dels tror jag inte att så många bryr sig, dels handlar det på ett sätt om genrens allra bästa filmserie.

http://www.usatoday.com/life/people/2005-1...kkad-obit_x.htm

Nej! Vem ska producera nian nu då? =/

Jävla dårar som spränger varann hit och dit.

The movies featuring hockey mask-wearing killer Michael Myers inspired a cult following and seven sequels.

*nördigt fniss*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

RIP!

Här nedanför kommer ett msnspam från min flickvän. (Hon älskar Myers.)

Johanna 4life. säger:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

*Msnpling.*

Johanna 4life. säger:

men vafan.

*Pling.*

Johanna 4life. säger:

helvete.

*PLING*

Johanna 4life. säger:

nu kommer alla halloween filmerna gå käpprätt åthelvete.

*pling

Johanna 4life. säger:

helvete helvete, vafan han kan ju inte dö.

*pling*

Johanna 4life. säger:

damn, shit, blä.

*pling*

Johanna 4life. säger:

nu är jag arg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RIP!

Här nedanför kommer ett msnspam från min flickvän. (Hon älskar Myers.)

Johanna 4life. säger:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

*Msnpling.*

Johanna 4life. säger:

men vafan.

*Pling.*

Johanna 4life. säger:

helvete.

*PLING*

Johanna 4life. säger:

nu kommer alla halloween filmerna gå käpprätt åthelvete.

*pling

Johanna 4life. säger:

helvete helvete, vafan han kan ju inte dö.

*pling*

Johanna 4life. säger:

damn, shit, blä.

*pling*

Johanna 4life. säger:

nu är jag arg

LOL :rolleyes:

Hoppas vi får se en Halloween 9 ändå!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! Vem ska producera nian nu då? =/

Får väl se om Moustaphas son Malek Akkad, som var med och producerade 6 - 8 och "Halloween: 25 Years of Terror" vill fortsätta i sin fars gigantiska fotspår. Tror inte att bröderna Weinstein har några planer på att lägga ner serien iaf.

*nördigt fniss*

*Funnylin toppar Pico's nördiga fnissande med ett nördigt skrattanfall.* Hah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde mördaren i Jag vet vad du gjorde förra sommaren var Hook man??? Iallafall bygger den på Hook man legenden.

Vet inte om jag kan hålla med om det. "Jag vet..." bygger på en bok från sjuttiotalet, skriven av Lois Duncan. Boken var visserligen inte lika våldsam, vad jag kan förstå, men jag tror man använt själva huvudstoryn. Hookman är enligt legenden en man som rymt från ett sinnessjukhus och som attackerar älskande par i bilen. "Jag vet..." är bara en simpel hämndhistoria, med en man som råkar ha en krok som vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag kan hålla med om det. "Jag vet..." bygger på en bok från sjuttiotalet, skriven av Lois Duncan. Boken var visserligen inte lika våldsam, vad jag kan förstå, men jag tror man använt själva huvudstoryn. Hookman är enligt legenden en man som rymt från ett sinnessjukhus och som attackerar älskande par i bilen. "Jag vet..." är bara en simpel hämndhistoria, med en man som råkar ha en krok som vapen.

Mmm..och den sämsta Scream-kopian hittills..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha, nu postar alla här bara för att få första inlägget på sidan hundra. Hallelujah.

EDIT: Och enligt mina beräkningar är det fyra inlägg kvar tills vi når hundra sidor. Bwehehehe.

Nej, ärligt. Myers skulle bänga på Jason rätt bra i en fajt. Jason är ju fan bara en zombie, Michael... är ren och skär ondska. Good luck with that, mama's boy.

*Försöker få igång en helt meningslös diskussion*

R.I.P. Moustapha Akkad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...