Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Fright Night part 2,,,en riktig höjdare, älskade den när jag var liten, älskar den fortfarande, grym vampyrfilm.

Den har jag faktiskt inte sett, men originalet är ju bra.

Köpte 28 Dagar Senare och nyutgåvan av Exorcisten idag och igår. Jag har ju sett Exorcisten, men inte nyutgåvan... Är de bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den har jag faktiskt inte sett, men originalet är ju bra.

Köpte 28 Dagar Senare och nyutgåvan av Exorcisten idag och igår. Jag har ju sett Exorcisten, men inte nyutgåvan... Är de bra?

Exorcisten är en film som jag har hört alla snackat om men jag har aldrig lyckats se den ;)

Såg Hostel häromdagen iaf, och den var verkligen så rå och originell som det har sagts om den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag bara sett nya versionen och tycker det är riktigt bra. Kanske borde se den gamla också?

Det borde du definitivt! Lysade film. Har du inte sett Night of the Living Dead eller Day of the Dead så borde du förståss se dem också. Nu snackar jag givetvis om originalen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den nya. Den var bättre än jag trodde.

Lite vidrig också. :P

Antar att gamla är bättre?

Mja, den gamla är ju en klassiker :D

Såg precis klart på Den Onda Dockan 2. Bättre än ettan då denna har ett högre tempo och innehåller mer blod o slafs (även om det egentligen inte är så mycket ändå). Brad Dourif som gör Chuckys röst gör ännu en gång ett lysade jobb. Nu återstår bara att köpa Den Onda Dockan 3 (eller Child's Play som de heter på engelska) så har man alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, den gamla är ju en klassiker :P

Såg precis klart på Den Onda Dockan 2. Bättre än ettan då denna har ett högre tempo och innehåller mer blod o slafs (även om det egentligen inte är så mycket ändå). Brad Dourif som gör Chuckys röst gör ännu en gång ett lysade jobb. Nu återstår bara att köpa Den Onda Dockan 3 (eller Child's Play som de heter på engelska) så har man alla.

Håller helt klart med om att Onda Dockan 2 är bättre än ettan.

Har fått hem Seed of Chucky nu också, får väl ta och kolla den nu snart. :wub:

Den äldre versionen av Dawn of the dead är klart grymmare tycker jag, vissa föredrar dock oftast den nya, som också är väldigt bra då. Men originalen äger av dessa filmer, förutom den senaste Land of the dead som sög. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den äldre versionen av Dawn of the dead är klart grymmare tycker jag, vissa föredrar dock oftast den nya, som också är väldigt bra då. Men originalen äger av dessa filmer, förutom den senaste Land of the dead som sög. :P

Gul = möjlig spoiler.

Haha, håller med. Den var blodig och så, men sedan var det inte så mycket mer.

Det dåliga var att dom plötsligt skulle börja tänka. :D

Sen slutet, sög verkligen.

"Dom söker en annan plats", eller vad dom nu sa... :/

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...