Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
Ang Besökarna så är det den enda svenska skräckfilm som verkligen lyckats som jag kommer på just nu iaf, blev jävligt skrämd av den när jag var knatte, håller väl till viss del även idag.

Jo den är lite läskig ja. Johannes Brost och Kjell bergkvist, kan inte gå fel då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang Besökarna så är det den enda svenska skräckfilm som verkligen lyckats som jag kommer på just nu iaf, blev jävligt skrämd av den när jag var knatte, håller väl till viss del även idag.

Nu vet jag inte om det räknas som skräck, kanske lite mer som thriller, men du måste bara se Sleepwalker. Den är svensk också. ^_^

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet jag inte om det räknas som skräck, kanske lite mer som thriller, men du måste bara se Sleepwalker. Den är svensk också. ^_^

Har sett Sleepwalker, den var inte så bra tyckte jag, lite smålöjlig om jag minns rätt.

Men för bövelen...glömde Evil Ed, gillar man skräck/splatter så ska man ha sett den minst 3 gånger :P kultfaktorn är lika hög på den som på Fäbojäntan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för bövelen...glömde Evil Ed, gillar man skräck/splatter så ska man ha sett den minst 3 gånger :P kultfaktorn är lika hög på den som på Fäbojäntan.

Jo, Evil Ed är skön, men jag har för mig att jag inte riktigt fastnade för den sist jag såg den, får och ta och se om den snarast! ^_^Director's Cutten på discan verkar fin :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...