Pico Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har Jack Frost 2 på DVD. Dessvärre är den klippt men ändå redigt underhållande! Produktionen är otroligt dålig men humorn är otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vote: Leatherface Buffalo Bill fanns tydligen inte med Seriemördaren i "När lammen tystnar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vote: Leatherface Buffalo Bill fanns tydligen inte med Seriemördaren i "När lammen tystnar" Nepp, alla kan man ju inte ha med Dessutom så är ju han inspirerad av Ed Gein, vilket både Norman Bates och Leatherface också är Är någon av uppföljarna till Texas Chainsaw Massacre bra? Tvåan ska väll vara rätt bra, men hur är det med Leatherface (trean) och The Next Generation (fyran)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nepp, alla kan man ju inte ha med Dessutom så är ju han inspirerad av Ed Gein, vilket både Norman Bates och Leatherface också är Är någon av uppföljarna till Texas Chainsaw Massacre bra? Tvåan ska väll vara rätt bra, men hur är det med Leatherface (trean) och The Next Generation (fyran)? Nej, iochförsig.. Undrar detsamma, har bara sett originalet och nyinspelningen. Konstigt att ingen har lagt sin röst på Wishmaster. Han är ju mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nej, iochförsig.. Undrar detsamma, har bara sett originalet och nyinspelningen. Konstigt att ingen har lagt sin röst på Wishmaster. Han är ju mysig Har också bara sett orginalet och remaken...tror dom andra filmerna kan vara ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Är någon av uppföljarna till Texas Chainsaw Massacre bra? Tvåan ska väll vara rätt bra, men hur är det med Leatherface (trean) och The Next Generation (fyran)? Tvåan är fan bättre än ettan. Jag säger det igen, Dennis Hopper bataljandes med motorsåg = teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Tvåan är duglig har jag hört, men trean och fyran är rena hånskratten... BTW: Köpte Dawn of the dead originalet på DVD idag! Och fan vad bra den va! tio ggr bättre än originalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Tvåan är duglig har jag hört, men trean och fyran är rena hånskratten... BTW: Köpte Dawn of the dead originalet på DVD idag! Och fan vad bra den va! tio ggr bättre än originalet! Originaket ät bättre än remaken menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Originaket ät bättre än remaken menar du? Nej, remaken är fan bättre än orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Tvåan är duglig har jag hört, men trean och fyran är rena hånskratten... BTW: Köpte Dawn of the dead originalet på DVD idag! Och fan vad bra den va! tio ggr bättre än originalet! Är originalet bättre än originalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Orginalet var bättre än Remaken enligt mig. Mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Om några veckor börjar "Masters Of Horror" på Showtime i USA (sorry, kommer nog inte till Sverige ). http://www.mastersofhorror.net/ Ser nog mest fram emot Larry Cohens "Pick Me Up" och Don Coscarellis "Incident On and Off A Mountain Road". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Orginalet var bättre än Remaken enligt mig. Mycket bättre! Orginalet är hundra gånger bättre än den nya versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Såg just Friday the 13th Part 3, helt klart den bästa Friday-filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Såg just Friday the 13th Part 3, helt klart den bästa Friday-filmen! Det kan jag hålla med om, del 5 är utan tvekan den sämsta. Btw, jag såg nyligen Phenomena och jag förlorade all respekt för Dario Argento. Redigerad 18 oktober, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Såg just Friday the 13th Part 3, helt klart den bästa Friday-filmen! Del 6 är bästa enligt mig, bra story, bra miljö, sköna mord 3an är oxo bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Del 6 är bästa enligt mig, bra story, bra miljö, sköna mord 3an är oxo bra Bra story i en Friday-film? Jo, hej du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Bra story i en Friday-film? Jo, hej du. Okey då, men gillar omgivningen, Friday the 13th har ju typ ingen story, men nåt som gör att jag gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Okey då, men gillar omgivningen, Friday the 13th har ju typ ingen story, men nåt som gör att jag gillar den Story har den ju...barnen retade jason när han var mindre..han druknade..och tar nu hämd på alla som kommr dit Något sånt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Del 6 är bästa enligt mig, bra story, bra miljö, sköna mord 3an är oxo bra Jo, sexan gillar jag också! Vann nyss Motorsågsmassakern 2 på DVD för 40 kr på Tradera. (Kostar 189:- på discshop) Redigerad 19 oktober, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts