Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Såg för fan tills slutet, såg ju när slut musiken och texten kom! Hur kan du va så säker på att jag inte har sett? Äru nån spågumma? :D

***SPOILER-VARNING***

jag tycker inte att man kan säga att Jason "vann"...

Freddy lever ju också... han blinkar ju med ögat å skrattar i slutet ju :P

okej, Jason kanske var lite "helare" men ändå... i det egentliga slutet (som finns på disc2, om man har den på DVD) så "vinner" ju Freddy, då han (i form av Will) dödar Lori...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

***SPOILER-VARNING***

jag tycker inte att man kan säga att Jason "vann"...

Freddy lever ju också... han blinkar ju med ögat å skrattar i slutet ju :P

okej, Jason kanske var lite "helare" men ändå... i det egentliga slutet (som finns på disc2, om man har den på DVD) så "vinner" ju Freddy, då han (i form av Will) dödar Lori...

w0rd..

Freddy petar ju ut ögonen på jason och "dödar" han på ett par olika sätt..

Antingen dom båda eller så överlevde båda bara för att man ska kunna göra en uppföljare.. :D^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd..

Freddy petar ju ut ögonen på jason och "dödar" han på ett par olika sätt..

Antingen dom båda eller så överlevde båda bara för att man ska kunna göra en uppföljare.. :P^_^

Mjo, uppföljaren som kan hålla på hur länge som helst, ingen kan vinna... :D

När Jason blir "dödad" eller blir sprängd i luften, blir han ju en "hellbaby" (JGTH), som tar sig in i andras kroppar och lever vidare. Och Freddy kan ju inte dö han heller, eftersom han verkar ju kunna lappas ihop lite hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, uppföljaren som kan hålla på hur länge som helst, ingen kan vinna... :D

När Jason blir "dödad" eller blir sprängd i luften, blir han ju en "hellbaby" (JGTH), som tar sig in i andras kroppar och lever vidare. Och Freddy kan ju inte dö han heller, eftersom han verkar ju kunna lappas ihop lite hur som helst.

Låt Mikey va med å leka, så ska du nog se att dom inte lever speciellt länge ^_^ mohahaha ^_^:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Halloween: Resurrection den var bättre än väntat. Synd bara att den där jävla Busta Rhymes ska gapa sönder filmen.

förresten, om Jason bara är en hockeymålvakt (som nån skrev) då är väl Mickey Myers bara fantomen på operan?! :D Ser så ut.

Det enda som är bra är ju början...

Sen går det utför...

Förresten...nån som märkt att "hjältinnan" heter Sarah >Moyer<(Lr nått sånt)

Hoppas inte att det i 9:an visar sig att hon är släkt med Myers fast bytt efternamn...

Fantomen på operan har ju för tusan bara en halv mask! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga: Är Michael Myers bara en vanlig mördare, eller odödlig med massa krafter eller? ;) bara undrar ^_^

Han är ONDSKAN...

Han kan typ teleportera sig (i Halloween 4, va?), dvs, han är uppe på hustaket ena sekunden, och nere på marken den andra... han går nästan alltid sakta men är nästan alltid hack ihäl på sina offer ändå...

okej, dåligt förklarat men ändå ;)

jag har inte sett Halloween 6 än (får förhopnningsvis den på posten imorrn :D ) men där får man väll nån förklarning till allt väll?

men, Patte... han är definitift mycket tuffare än Freddy å Jason :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är ONDSKAN...

Han kan typ teleportera sig (i Halloween 4, va?), dvs, han är uppe på hustaket ena sekunden, och nere på marken den andra... han går nästan alltid sakta men är nästan alltid hack ihäl på sina offer ändå...

okej, dåligt förklarat men ändå :P

jag har inte sett Halloween 6 än (får förhopnningsvis den på posten imorrn ;) ) men där får man väll nån förklarning till allt väll?

men, Patte... han är definitift mycket tuffare än Freddy å Jason ;)^_^

Skulle han vinna över nån av dom? :D Isånnafall, coolt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Skulle han vinna över nån av dom?  ;) Isånnafall, coolt

det vet jag inte... han har ju tatt mycket stryk igenom alla filmerna, men inte lika mycket som Jason ^_^ han är nästan lite överdriven (Jason då asså)

men han är min "favorit" iaf ;) (Mikey då asså)

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det vet jag inte... han har ju tatt mycket stryk igenom alla filmerna, men inte lika mycket som Jason ^_^ han är nästan lite överdriven (Jason då asså)

men han är min "favorit" iaf :D (Mikey då asså)

nej nej, Jason är hård :P han är så grym, men på Jason X tycker inte jag att det är "riktiga" jason ;) robot arm och järn mask? nej, tack! hockey mask och gamla slitna kläder! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej nej, Jason är hård :D han är så grym, men på Jason X tycker inte jag att det är "riktiga" jason ;) robot arm och järn mask? nej, tack! hockey mask och gamla slitna kläder! ^_^

Jo, håller med. Han e så jäkla hård. :P Tycker att han e hårdare än freddy, men jag vet inte vem som är mäktigast på riktigt. ;)

Ska de komma en fortsättning efter Jason X? Efter Freddy vs Jason borde det de iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej nej, Jason är hård ;) han är så grym, men på Jason X tycker inte jag att det är "riktiga" jason ;) robot arm och järn mask? nej, tack! hockey mask och gamla slitna kläder! ^_^

Fredag den 13:e är ju bara en rip-off på Halloween :D

okej, Jason kanske är grym, men är filmerna (Friday the 13th serien) bra? näe, inte speciellt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Den är ju skön.. Ok, man känner inte igen gammla hederliga Jason men håll med om att masken blev 20ggr sexigare! ;)

njo, den är ju faktiskt rätt tuff (masken då) :P^_^

de coolaste morden är ju iaf när han dunkar sönder tjejens nerfrysta nylle, när han vrider nacken av en så det knakar asskönt å när han kastar en snubbe på korkskruven :D

det var längesen jag såg den, kommer inte ihåg så bra ;)

EDIT: kolla filmen Monsterkill ( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...Kill_small2.zip )

som jag har gjort själv ;) typ splatter eller nått sånt, kass kvalle

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle mycket hellre se Jason vs. Mickey istället för Freddy (har sett en terror på Elm Street-film, ruggig(!) men dålig ^_^ ) Håller med om att Jason nästan blir mobbad i hela filmserien, men jag tycker han är snäppet fränare än Myers. Masken i Jason X är ful och känns "oäkta" liksom. Men hur många filmer finns det med Jason? De e väl Friday the 13th 1-8 och Jason goes to hell (9) Jason X (10) och nu Freddy vs. Jason, sen är ju en tvåa på väg på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...