Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

njo, den är ju faktiskt rätt tuff (masken då) ;):D

de coolaste morden är ju iaf när han dunkar sönder tjejens nerfrysta nylle, när han vrider nacken av en så det knakar asskönt å när han kastar en snubbe på korkskruven :P

det var längesen jag såg den, kommer inte ihåg så bra ;)

EDIT: kolla filmen Monsterkill ( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...Kill_small2.zip )

som jag har gjort själv :D typ splatter eller nått sånt, kass kvalle

No no!

Det absolut coolaste han gör är när han ser dom två tjejerna i "drömvärlden"

Skrattar IRL bara jag tänker på det..! :D

Det är inte ofta man ser någon slåihjäl en person i en sovsäck med en annan person i sovsäck! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men jag tycker Jason är snäppet fränare än Myers.

Jason är ju alltför overklig för att platsa i kategorin frän...ganska trist snubbe...

Inget slår Myers mord i 1:an när han hänger upp en kille på en dörr med en kniv och sen vrider huvudet snett neråt(Som en hund)...Det är Myers det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jason är ju alltför overklig för att platsa i kategorin frän...ganska trist snubbe...

Inget slår Myers mord i 1:an när han hänger upp en kille på en dörr med en kniv och sen vrider huvudet snett neråt(Som en hund)...Det är Myers det!

yea Myers :D

Ingen har votat på Fisherman :D

Han är min fvaorit efter Myers..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jason är ju alltför overklig för att platsa i kategorin frän...ganska trist snubbe...

Inget slår Myers mord i 1:an när han hänger upp en kille på en dörr med en kniv och sen vrider huvudet snett neråt(Som en hund)...Det är Myers det!

Det är Myers när han driver in den där högaffeln i ryggen på snubben som har sex... fan vad jag hoppade till då, det mordet + tjejen som blir styckad med lien är i Jason-klass.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För alla Fredagen den 13:e-loves därute, här är cover art och specs för den kommande "From Crystal Lake To Manhattan"-boxen, som innehåller Fredagen den 13:e 1-8, det vill säga de titlar Paramount har rättigheterna till. Det enda minuset är väl flipperskivorna, men det mycket lovande 10 timmars extramaterialet gör boxen köpvärd!

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är handlingen i Friday the 13th så att en liten unge, som är Jason Vorhees, drunknade på lägret Crystal Lake, och sen kommer tillbaka för att döda alla som kommer till Crystal Lake igen. Sen dödar en liten unge vid namn Tommy Jarvis honom i typ 3:an, men så återvänder han igen. Sen fortsätter det..

är femman en ny början!??

4987_223554_0.jpg

Redigerad av mr vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är handlingen i Friday the 13th så att en liten unge, som är Jason Vorhees, drunknade på lägret Crystal Lake, och sen kommer tillbaka för att döda alla som kommer till Crystal Lake igen. Sen dödar en liten unge vid namn Tommy Jarvis honom i typ 3:an, men så återvänder han igen. Sen fortsätter det..

är femman en ny början!??

4987_223554_0.jpg

--SPOILERS--

Han drunknar och hans mor bli galen och dödar alla, men någon tjej (minns inte namnet, Alice kanske det var) hugger huvudet av henne. Jason hämtar på något sätt upp huvudet och tröjan hans mamma bar och gör någon märklig minnesrelik av det i del 2. Och det är i fyran Tommy Jarvis dödar Jason i en slaskig final, femman handlar inte ett dugg om Jason utan en galen ambulansförare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...