Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
det där kan man göra ett skin till gta med..! ;)

jaa :) har funderat på att göra det... ;)

Mikey såklart. Men Chucky kommer tvåa.

okej... röstade också på Myers (vilket är självklart :P ) Freddy kommer tvåaa enligt mig :P

Hur kan Leatherface ha mer röster än Michael? ;)

och hur kan Freddy ha så lite röster? B)

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Halloween: Rescuation (stavning åt helvete fel, men) den var bättre än väntat. Synd bara att den där jävla Busta Rhymes ska gapa sönder filmen.

Såg även Friday the 13th, det var dåligt när Jason inte hade hockeymask, och att det var morsan som var mördare (på slutet iaf.) Jason X känns bara som en lågbudgetsimitation på Alien-filmerna.

förresten, om Jason bara är en hockeymålvakt (som nån skrev) då är väl Mickey Myers bara fantomen på operan?! :unsure: Ser så ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vilken film är han med i då?

Vilka filmer ska du beställa då? :unsure:

Wishmaster är en "snubbe" som är med ifilmen med samma namn... han typ upfyller allas önskningar.... fast han är ond...

typ nårra Halloween (bla. 6:an, som jag inte har) och kanske 25-årsjubileumsutgåvan av Halloween... sen kanske nån Fredag den 13:e som jag inte har (har de flesta, men inte alla)... kanske nån skön zombie-rulle eller splatter... får se... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*aah* såg Freddy vs Jaon idag, fyfan va skön film! :D jäkla cool! :D Första filmen jag sett med Freddy Krueger, och han var jävligt grym måste jag säjja. ^_^ Fast jag gillar Jason mer B)

Så nu är mina favvon: Jason Voorhees, Freddy Krueger, Dr. Hannibal Lecter! :P^_^

Jag har aldrig sett nån film med Mike Myers, så det måste jag se. Han kanske kommer med i min favvolista, beror på om han är nå cool! :D

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...