Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Är han inte med i 3:an? Det är väl då några ungdomar är med i en tv-serie där dom ska "överleva" i ett hus, hans barndomshus?

Nej, trean heter Season of the Witch, och han är inte med där... du syftar nog på Halloween: Resurrection, som är den senaste filmen med Myers (dvs. Halloween 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

okey jag e inte varldens skrackfantast men vem fane e Leprechaun :ermm:

Det är en liten (kommer inte på vad det heter, men en som som sitter i vid regnbågens ände, och vaktar sitt guld, har gröna kläder på sig, en hatt & ett bälte) typ tomtenisse (?)...

aja, den är med i filmen med samma namn, som inte ska vara speciellt bra, har inte sett den, bara ett klipp ur filmen...

...som suger.

precis...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en liten (kommer inte på vad det heter, men en som som sitter i vid regnbågens ände, och vaktar sitt guld, har gröna kläder på sig, en hatt & ett bälte) typ tomtenisse (?)...

Mmm...taget ur Irländska folksagor...

Förresten är väl inte Jason med i alla Friday13 filmer? I 5:an eller 6:an(Eller nått?)är det la en copycat om jag inte minns helt fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm...taget ur Irländska folksagor...

Förresten är väl inte Jason med i alla Friday13 filmer? I 5:an eller 6:an(Eller nått?)är det la en copycat om jag inte minns helt fel...

oj :"> :"> :"> förlåt, i del 5 är det en copycat killer, ja... :"> *ber om ursäkt* har inte kollat på dom på ett tag nu...

Aj fan jag tänkte på myers.

det var väll han jag syftade på???? :ermm: eller hur menar du??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...