Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: so fuckin' klart på den store JASON VOORHEES! Han e kungen, hejar stenhårt på honom i Freddy VS Jason.

Jag och min kompis är serietecknare, så vi gjorde en 27-sidig blodig serie med Jason, i skolan, blev succé. Den hette "The Bloody Texas Chainsaw Massacre", en blandning av Friday the 13th och Motorsågsmassakern. Tycker inte att den nya Motorsågsfilmen är bättre än den gamla, snarare tvärtom.

Fast Hannibal är också jävligt grym! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att Bad Taste är mer charmig än Braindead, men båda är otroligt grymma... ^_^-_-

...Sen har vi ju Jacksons tredje splatter(dock)film Meet The Feebles som är i nästan samma höga klass som de andra två.

;)

de där filmerna verkar konstig, har sett dom där jag hyr-filmer ;)

evil-ed har ni sett den -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Freddy & Michael är bäst...

är det sant att Ash (hur stavas det?) ska vara med i Freddy Vs. Jason 2?

Vad jag vet finns det inget officielt som säger att det ens ska göras en 2:a. Men jag har hört ryktet om Ash. Har för mig att Evil Dead rättigheterna ägs av ett annat bolag och isf lär det knappast hända. Fast kan dock ha fel, måste uppdatera mitt filmkunnande känner jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tvivlar jag starkt däremot fins det planer om att göra en Evil Dead 4 :)

Planer och planer, Tror absolut inte dom gör en 4:a utan Sam Raimi och han kommer antagligen vara upptagen med kommande Spiderman filmerna några år framöver(Jag antar att det kommer fler, med tanke på hur bra den första gick och hur bra 2:an antagligen kommer gå i Sommar)tror att han skrev på för 3 filmer(Det gjorde iaf Kirsten Dunst och Tobey Mcguire)

Skräckfilmsmördare = Sånna som mördar skräckfilmer?

Mmm...elaka filmbolagsbossar utan hår och med två ciggarer i mungipan. Stora mörka 70- tals glasögon och gul kavaj med grönsträckade linjer på kortsidan. F*n vad jag ryser bara jag tänker på gubbarna.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...