Jump to content

Skräckfilmsmördare


Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hänger också på...kan ta med mig lite bensinbomber och huvudlösa tomtar utan pubishår!

Haha :rolleyes:

Är det verkligen inte nån här som har sett Wishmaster? Den har blivit kallad "Skräckens mästarmöte", då den är producerad av Wes Craven (Scream-trilogin, Terror på Elm Street). Robert Englund (Freddy Krueger), Kane Hodder (Jason Voorhees) och Tony Todd (Candyman) medverkar. Den blev även nominerad till Bästa Film vid Filmfestivalen i Stiges 1997. "En skräck-älskares önskedröm! Fantastiska specialeffekter och ett riktigt, riktigt bra manus. Och ett slut som är bland det bästa jag någonsin sett!" säger Video Realm, "Otroligt underhållande! Djinn är den mest minnesvärda skräckfiguren på många år. Helt i klass med Freddy Krueger!" säger DVD Review...

"As you wish..."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :P

Är det verkligen inte nån här som har sett Wishmaster? Den har blivit kallad "Skräckens mästarmöte", då den är producerad av Wes Craven (Scream-trilogin, Terror på Elm Street). Robert Englund (Freddy Krueger), Kane Hodder (Jason Voorhees) och Tony Todd (Candyman) medverkar. Den blev även nominerad till Bästa Film vid Filmfestivalen i Stiges 1997. "En skräck-älskares önskedröm! Fantastiska specialeffekter och ett riktigt, riktigt bra manus. Och ett slut som är bland det bästa jag någonsin sett!" säger Video Realm, "Otroligt underhållande! Djinn är den mest minnesvärda skräckfiguren på många år. Helt i klass med Freddy Krueger!" säger DVD Review...

"As you wish..."

får väl ta och leta lite i en buske då :P he he B) tror faktist min kompis har den B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :wacko:

Är det verkligen inte nån här som har sett Wishmaster? Den har blivit kallad "Skräckens mästarmöte", då den är producerad av Wes Craven (Scream-trilogin, Terror på Elm Street). Robert Englund (Freddy Krueger), Kane Hodder (Jason Voorhees) och Tony Todd (Candyman) medverkar. Den blev även nominerad till Bästa Film vid Filmfestivalen i Stiges 1997. "En skräck-älskares önskedröm! Fantastiska specialeffekter och ett riktigt, riktigt bra manus. Och ett slut som är bland det bästa jag någonsin sett!" säger Video Realm, "Otroligt underhållande! Djinn är den mest minnesvärda skräckfiguren på många år. Helt i klass med Freddy Krueger!" säger DVD Review...

"As you wish..."

Jo, har den...men jag tycker den suger svettiga öronsnibbar med pepparsmak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En tandläkare som gör lite plågsamma saker :shifty:

sliter ut folks tungor, borrar sönder folks tandkött med tandläkarborrar, och lite annat trevligt... du bör nnog inte se den om du har tandläkarskräck, inte annars heller för den delen, eftersom den inte är så mycket att hänga i julgranen...

förresten, är Scanners-filmerna bra?

förresten #2, såg precis My Little Eye, rätt bra, phaett läbbig ibland...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sliter ut folks tungor, borrar sönder folks tandkött med tandläkarborrar, och lite annat trevligt... du bör nnog inte se den om du har tandläkarskräck, inte annars heller för den delen, eftersom den inte är så mycket att hänga i julgranen...

Det äger ju. Har tvåan på video, tycker dock ettan är snäppet bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det äger ju. Har tvåan på video, tycker dock ettan är snäppet bättre.

jo, ettan är bättre, men det är trevligt när han bli spikad i tvåan :shifty:

EDIT: förresten, är Final Destination 2 nått att ha? köpte den idag på DVD, men har inte sett den än...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: förresten, är Final Destination 2 nått att ha? köpte den idag på DVD, men har inte sett den än...

1:an är extremt mycket bättre...men om man verkligen gillar Final Destination(Som jag)så går det ju se och njuta ändå.

Ibland fattar jag inte hur producenter tänker...döda Devon Sawas karaktär...så otroligt j*vla korkat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I helgen sov jag och några kompisar över i husvagn, och då lånade vi Halloween 1-3 + H20 och Friday the 13th 2. Fy fan vad Jason är ful med ett örngott på skallen, är det i 3:an som han får hockey-mask? Däremot var Halloween filmerna otroligt grymma, har ändrat uppfattning om vem som är grymmast, för det är Michael Myers. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I helgen sov jag och några kompisar över i husvagn, och då lånade vi Halloween 1-3 + H20 och Friday the 13th 2. Fy fan vad Jason är ful med ett örngott på skallen, är det i 3:an som han får hockey-mask? Däremot var Halloween filmerna otroligt grymma, har ändrat uppfattning om vem som är grymmast, för det är Michael Myers. :P

det är i trean han får hockey mask ;)

BTW, Jason är kanske ful, men han är så skönt grym :)

------SPOIL-------

han tar den av en kille som gillar att skämta. då hoppar killen upp ur vattnet för att skrämma en tjej och sen går han in i en lada där jason dödar honom och tar masken ;)

------SLUT PÅ SPOIL------

BTW, såg fredagen den trettonde på computan och tog lite sexiga bilder. bifogar en av dessa :D

post-24-1089573089_thumb.jpg

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1:an är extremt mycket bättre...men om man verkligen gillar Final Destination(Som jag)så går det ju se och njuta ändå.

Ibland fattar jag inte hur producenter tänker...döda Devon Sawas karaktär...så otroligt j*vla korkat!

okej, ska kolla in ettan då också...

I helgen sov jag och några kompisar över i husvagn, och då lånade vi Halloween 1-3 + H20 och Friday the 13th 2. Fy fan vad Jason är ful med ett örngott på skallen, är det i 3:an som han får hockey-mask? Däremot var Halloween filmerna otroligt grymma, har ändrat uppfattning om vem som är grymmast, för det är Michael Myers.  :)

trean suger, Mike är ju inte med, men de andra är bra, speciellt Originalet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3an suger tycker jag! Massa masker som smälter och ur det kommer det massa ormar när man kollar på en reklam! fyfan va trist sen så e det robotar med i den! I en HALLOWEEN film ffs! <_<

Förresten vilken Halloween film e det där michael ska döda en bebis? Den e rätt grym!

Jag har sett alla halloween filmerna.

Tror ni att det kommer att komma en fortsättning?

Jamie lee curtis (stavning) e ju död och hans hus e ju sprängt men jag har för mig att nån här sa att det skulle komma en forstättning, kommer det en?

Redigerad av x0rZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...