Jump to content

Vad vill du allra helst ha med i SA


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ett ensamt villaområde.

Fler fordon och fler vapen (bara man slipper det där med att man bara kan ha en sort av varje).

Polisen ska inte överdriva så.

Man ska kunna gå in i skyskrapor och hoppa från dom ( >_< )

Helikoptrarna ska kunna flyga myyyyycket högre.

Kunna köra stora flygplan.

Husen ska ta lite skador om man skjuter med bazooka (men inte så dom rasar).

Skotthål :unsure:

Massor av mer saker som jag inte kkommer på nu -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tunnelbana och spårvagn vore kul. Och ännu fler båtar, flygplan, helikoptrar, moppar/MC, bilar mm.

Mera kuperad teräng (som i GTA III och inte i VC).

Folket som man skjuter på ska inte kunna dö av vad som helst, i de tidigare spelen kan man ju träffa benet på någon och ändå dör han. Det borde även vara enklare att dö själv, som någon sa: Man överlever inte gärna 10 skott i huvudet.

Man ska kunna spränga sönder hus!

Uppdragen ska inte vara lika uppstyltade som i de gamla spelen, det borde finnas utrymme för egna lösningar i större utsträckning än vad det har varit tidigare.

Kanske lite vettigare grunder till vad man får för wanted level. I VC kan man skjuta ihjäl mängder med folk på gatan men ändå bara komma upp i 1. Om man däremot rånar en butik utan att skjuta ett skott så hamnar man på 2 i wl. Jättenormalt!

Jag tycker även att man borde kunna skaka av sig polisen även om man har 2 eller mer i wanted level. Om man typ åker ifrån polisen och byter bil några gånger så borde de ju knappast ha någon koll på vart man är, men det har de ju nu. Vart man än tar vägen så hänger de med.

Sist men inte minst önskar jag lite hjärna till folket i staden. Framför allt i VC så traskar folket omkring som zombies och skiter i vad som försiggår omkring dem, det är något som Rockstar borde putsa lite på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tunnelbana och spårvagn vore kul. Och ännu fler båtar, flygplan, helikoptrar, moppar/MC, bilar mm.

Mera kuperad teräng (som i GTA III och inte i VC).

Folket som man skjuter på ska inte kunna dö av vad som helst, i de tidigare spelen kan man ju träffa benet på någon och ändå dör han. Det borde även vara enklare att dö själv, som någon sa: Man överlever inte gärna 10 skott i huvudet.

Man ska kunna spränga sönder hus!

Uppdragen ska inte vara lika uppstyltade som i de gamla spelen, det borde finnas utrymme för egna lösningar i större utsträckning än vad det har varit tidigare.

Kanske lite vettigare grunder till vad man får för wanted level. I VC kan man skjuta ihjäl mängder med folk på gatan men ändå bara komma upp i 1. Om man däremot rånar en butik utan att skjuta ett skott så hamnar man på 2 i wl. Jättenormalt!

Jag tycker även att man borde kunna skaka av sig polisen även om man har 2 eller mer i wanted level. Om man typ åker ifrån polisen och byter bil några gånger så borde de ju knappast ha någon koll på vart man är, men det har de ju nu. Vart man än tar vägen så hänger de med.

Sist men inte minst önskar jag lite hjärna till folket i staden. Framför allt i VC så traskar folket omkring som zombies och skiter i vad som försiggår omkring dem, det är något som Rockstar borde putsa lite på.

Helt rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer min lista:

  • Spårvagnar
  • Berg på ena sidan och strand på andra...
  • Mer flygfordon
  • Mer båtar
  • Yacht eller liknande
  • Golden Gate kopia
  • Jordbävningar
  • Torrt och varmt väder
  • Radhus och villor i de östra delarna av SA
  • Färja som tar dig till Liberty City och Vice City (CD-krävs)
  • Mer bussar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen måste det ju såklart finnas med hip-hop.  :P

Såklart! Hiphop-gäng som klottrar, gör driveby's med Uzi's, hiphopkläder! ;)

Haha! Det vore grymt om det stog 2 killar och battlade mitt på gatan! :P

Runt 2 stora gäng, sen massor av små gäng. Ungefär två stora maffiagäng.

Redigerad av Scraw
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...