Jump to content

Vad vill du allra helst ha med i SA


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med de flesta innan..

Dock tyckte jag det sög i VC när man plockade upp prostituerade.

Man var tvungen att köra ifrån alla till ett tomt place för att få kn*lla.

Och ändå? Hur var sexkänslan? Jag menar,

"-Are you ready for a bit of Tommy Vercetti baby? You better be."

Och sen så går bara bilen och studsar upp och ner, men när man kollar fram i framsätet med hjälp av olika vinklar, ser man att de sitter helt stilla i framsätet, oj här körs det ordentligt..

Och sen går hon ut...

Tycker det var rätt sketet.

Jag tycker man borde kunna ta en h*ra och ta med henne upp till nåt sketet hotellrum, och där skulle en video rulla upp när man "körde" henne, ni vet som inför alla uppdrag. Och lite stön please...

Kommer ni ihåg Candy SuxxX? När hon i uppdragen i film studios körde med killen i bakgrunden så hörde man det..

Dessutom skulle det inte vara fel med en större karta än VC. Mer bergigt. Helt ska man kunna ta sig in i flygplan, inte åka med men ändå gå innan de åker..

För att råna banker ska man inte behöva vänta på nåt uppdrag, det borde man kunde få göra när man vill.

Folk kommer säga över mitt första ämne i detta ämne

"Får du inget i verkliga livet eller?"

Vilket är en typisk fjortis-fråga(även för jag helst inte kallar nån för det), för de får aldrig nåt själva. Och om ni tänker igenom så spelar man faktiskt som en nobody som ska jobba sig upp som riktigt gg, och inte en bg.(gg = gangsta gangsta bg = baby gansta), och om en kille gjorde det i verkliga livet skulle han definitivt köra en prostituerad...ett antal gånger. Tro mig.

Iaf alla har sina egna åsikter, men tycker du att nån är konstig, håll det helst för dig själv.

Bye and thnx for the space.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns väl gubbar med hatt i både VC och 3:an?? Iallafall i mina spel. I VC kan jag för tillfället bara komma på en nästan helt svartklädd kille med hatt + Avery. I 3:an finns de lila som har nämnts och en äldre man med brun rock och hatt. En av lodisarna har ju hatt också, den korta tjejen. Säkert fler också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...